ja vonden wij ook ze gaat morgen voor de zekerheid nog testen aangezien het om de twee dagen verdubbeld.. of ze is een late positieve tester, kan natuurlijk ook
Hallo meiden, Ik wil jullie nogmaals bedanken voor alle felicitaties en reacties van eergisteren! Heb vandaag nog een testje gedaan, en het resultaat staat hieronder. Denk dat ik toch nog wel een beetje onzeker zal blijven totdat mijn NOD voorbij is Nogmaals gefeliciteerd voor alle zwangeren op dit forum en voor de rest hoop ik dat zij ook snel een positieve test in handen mogen hebben! Liefs
ohhke .. hmm hopen op morgen dan andreams ! banner aanpassen joh!! jij bent echt wel duidelijk zwanger !
andreams wat een mooie test meid......niet zo onzeker zijn want zwanger ben je hartstikke!!!! veranderen die banner!!!!
andreams jij bent hartstikke zwanger en je hebt een echte plakbeeb, je hebt een mooie duidelijke test, dus veranderen die banner
andreams ik kan nu ook wel zeggen banner aanpassen, maar dat heb je al gedaan, je bent gewoon zwanger meid. XXX Gusam
meiden, ik heb weer even jullie hulp nodig. Deze keer niet voor mezelf maar voor mijn nichtje. Ze heeft 2x een zwangerschapstest gedaan van Kruidvat die 2 voor 5 euro, allebei de keren negatief. Maar als ze de test uit elkaar haalt dan staat er waar het gedeeltje eindigt waar je de urine op moet druppelen en roze streep. Nu vraagt ze zich af of ze deze toch als posi kan zien. Ik denk van niet want hij staat niet op de goede plaats en zit dus een foutje. Hij zit onder het folietje maar dat hebben we er even afgehaald voor foto. Je hebt eerst het zwarte spreepje en daarnaast zit het roze streepje.