Hmmm, dan zou je weleens al best ver kunnen zijn. Spannend! Misschien een digi met indicator doen? Die klopte bij mij precies. Maar ja, als je verder dan 5 wkn bent dan heb je er nog niets aan. Echo vragen bij de ha???
ja van november tot maart niet meer ongi geweest.. maar w8.. ik had voor ik ongi werd dus voor 20 maart wel 2x getest en die waren negatief dus kan niet van november wezen. (met kruidvat 2v5) maar het is een hele goeie gewoon even met die indicator een x testen!! en als het meer is dan 5 staat er vast 5+ toch? die haal ik zsm eventjes en anders vraag ik echo aan! moet het eerst even verdragen
Fayy: GEFELICITEERD!!!!zou inderdaad bellenmet in heb een cyclus van bijzonder lang en weet niet hoelang ik zwanger ben.. dan kijken ze wel.. Plurkie: ik zie hem ook, licht maar hij is er .. gefeliciteerd!! wendyenrichard: oo spannend.. ik duim voor je. Hier nog een test gedaan kruidvat.. en zie hier het resultaat.. ikke ben echt wel zwanger en krijg gewoon een tweede moppie in januari hahahahahah jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhh
Bij die met indicator kun je max 3+ testen Dat wil dus zeggen dat je langer dan 5 wkn zwanger bent omdat ze uitgaan van de bevruchtingsdatum. Ik zou gewoon zsm zo'n test doen... Enne ga er maar eens lekker van genieten. Het is cliche maar het gaat echt zo snel allemaal... Is dit je eerste???
ja dit is mn eerste een vriendin van mij is in sept bevallen van een mooie meid en met haar kan ik er mooi over kletsen enz! ik ga er zeker van genieten
alle zwangeren van harte gefeliciteerd!! Wat zitten er weer een mooie testen bij!! heel veel geluk groetjes