foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten / ovulatie testen DEEL 3

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Crazycat, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

alle meiden gefeliciteerd.

XXX Gusam

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Wat een mooie testen weer vandaag!! Gefeliciteerd dames!! :D

3. elie5209

elie5209 Actief lid

16 feb 2009
    256
    0
    0
    Gefeliciteerd allemaal!!

4. warhoofd

warhoofd Bekend lid

30 jan 2006
    673
    0
    0
    Hallo allemaal,

Jullie weten vast nog wel dat ik jullie afgelopen weekend allemaal testen heb laten zien....

Nu is eht vandaag mijn 4de stopdag van de pil....gister veel steken links en rechts in mijn buik, en net als vandaag als ik veel sta druk op vagina zeg maar...herken ik van 2de zwangerschap....en bruin bloedverlies (oud bloed dus) en beetje roze op wcpapier, vandaag niks en net ook weer wat roze.....

Ik weet niet wat ik er van moet denken, moet donderdag weer slikken en denk dat ik dan s'ochtends eerst testje doe kijken of ie posi is.....wat denken jullie? Komt dit door 1ste x pil gebruik?

xxx

ps...handig om morgenvroeg te tempen? Mijn temp voor eisprong is altijd 36.4 a 5 en daarna 36.8 en bij zwangerschap 37 en hoger....

5. Warhoofd, spannend zeg. En dit nu jullie besloten hebben juist weer voor de pil te gaan... Ik weet niet of het door de pil komt, maar ik zou inderdaad voordat je weer een pil slikt wel eerst een testje doen!

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Dames.. allemaal mooie testen en GEFELICITEERD

Mimi..hahaha.. ik heb ook zo'n buik..(ben alleen niet zwanger..hihihi;)... als ik m in houd is ie weg hoor.. komt gewoon nog van de bevalling..mag nog he.. na 6 maanden..whahaa...Geniet ervan)

Warhoofd.. als je de pil hebt geslikt dan kun je ook bij zwangerschap een ontrekkingsbloeding krijgen .. dus bloed nu zegt sowieso niet zoveel... dat je nu eigenlijk geen ontrekkingsbloeding hebt zou voor mij alleen nog meer VOOR zwangerschap pleiten.. Nu nog die posi test.. ik zou niet weer beginnen met de pil voor ik zkeerheid heb.. dan kun je altijd weer beginnen op de eerste dag van je volgende ongi mocht je niet zwanger zijn.. snap ie m nog??

WENDY.. Spannend meid.. hopelijk goed nieuws morgen!!!..

7. warhoofd

warhoofd Bekend lid

30 jan 2006
    673
    0
    0
    ik snap hem hooorrrr....ik vind het zo spannend en eng....durf zelfs niet te seksen vanaaf...hihi....lol...

xxx

8. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    @Warhoofd, ik zou niet gaan tempen nu, want door de pilgebruik kan je temp onbetrouwbaar zijn!

9. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    hier mijn zwangerschaps test van vandaag!

10. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    mooie test .. gefeliciteerd

11. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    helemaal mee eens, duidelijker dan de vorige!!

gefeliciteerd!

12. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Laat die flessen achter je voorlopig maar dicht! :D

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

bedankt voor alle felicitaties..

Alle positief geteste meiden.. Zie ik jullie bij de Januari 2011 mama's in bevallingslijsten forum.. ben ik misschien niet meer de laatst uitgerekende van de maand;).

14. Gefeliciteerd hoor! Wat een mooie test! Geniet ervan!

15. Amle

Amle Niet meer actief

Ik zie veel mooie positieve testen; gefeliciteerd dames!
    (en dan gewoon alweer januari 2011 mama's.... wauw wat gaat het snel!)

16. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ja gaat snel he.. ik mag hopelijk nog dit jaar :p.. 17 dec uitgerekend.. en hoop dan echt of dat het vroeger komt of op die dag !:p
    niet met kerst:(

17. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Jeetje, had niet gedacht dat ik hier zo snel een foto kon plaatsen.
    Heb op 2 en 3 mei een positieve ovulatietest gehad en dacht vanmorgen, laat ik eens testen. De eerste is een Sensitest:

18. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    En toen nog 1 van Kruidvat. Had niet gedacht dat het zo snel weer raak zou zijn! Voor onze dochter zijn we bijna 2,5 jaar bezig geweest en uiteindelijk met IUI. Hopelijk gaat het goed, heb ook al 2 miskramen gehad voor mijn dochter....
    Maar ieieieie, wat spannend!!! :D

19. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Duidelijk hoor marije gefeliciteerd!

20. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!

ik hoop ook voor je dat het goed blijft gaan.... dat mag toch ook wel eens:D

Deel Deze Pagina