Hoi, Ik vanmorgen ook twee testjes gedaan, volgens mij 1 dag voor mijn NOD. Wat denken jullie...'t is nog wel vaag... Bekijk bijlage 64530
@ jolli .,. ! gefeliciteerd en dan is je pendel toch uitgekomen denk ik heb je je ei gehad in maart nog? gr lovepeet
haha mn nod klopt niet die is pas dinsdag of woensdag heb dus een cyclus van 35 dagen ... Lang leve de ovu testen... Mn banner klopt dus niet
Ja, dat klopt, zo had ik het niet bekeken....ik dacht ik doe nu de test in april...hihi, dat is leuk!
Hallo dames, Ik heb jullie kritische blik nodig! Zien jullie iets op deze test? Had mijn nod afgelopen wo-do maar verloor wat bruin bloed tijdens het vrijen maandag. deze bloeding hield aan tot wo-do en is nu over. Geen helder rood bloed, dus dacht aan eventuele innestelingsbloeding.. Daarom maar even een testje gedaan en zie nu toch echt iets.. denk ik! Alvast bedankt! Jellebel
Ga sowieso over een paar dagen weer testen, maar ik kon t niet laten hier na te vragen wat jullie zien bedankt voor de snelle reacties! Jellebel
Ik zie wel een hele lichte 2e streep op je test! Spannend! Over 2 daagjes nog eens testen,dan zou die wel duidelijker moeten zijn. Spannend!