@noatje... dat komt omdat je foto te groot is... je moet m even verkleinen...wat ik wel erg makkelijk vind als ik foto's hier upload is FOTO VERKLEINEN: Grote foto's verkleinen, draaien, spiegelen en tekst toevoegen dan kan je m uploaden
@ELIF Meid hoe duidelijk wil je m hebben??!!! @Noatje ik vindt deze ook erg duidelijk meid!! Gefeliciteerd dames!!
Iedereen met een positieve test van harte gefeliciteerd!!! Elif, lieve meid, ik begrijp je ongerustheid maar probeer toch te genieten hoor! Het zal en MOET goed gaan! Voor je het weet is je zwangerschap om en heb je dat kleine ukje in je armen. Ik wou ook even reageren om die knaltest. Lieverd ik had die knaltest waar zovele van dromen. Het streepje knalde van de test zelfs net nog voor ik het verdict zou krijgen dat het niet goed was. Het zegt echt 2x niks. Ik zal nooit meer zitten wachten op die knaltest wel op een gewone positieve test en dan zal ik gewoon geloven dat ik zwanger ben. Al begrijp ik héél goed dat je hem wel wilt hoor maar een garantie is het nooit. We gaan gewoon positief denken en vanaf nu ben jij zalig zwanger en ga je genieten!
Elif, heel duidelijk hoor! En heel begrijpelijk dat je ongerust bent en er (nog) niet van kan genieten... Maar het is echt een duidelijke test hoor, dus hopelijk kun je de onrust en angst snel van je afzetten (al weet ik hoe moeilijk dat is) Nooatje, duidelijk hoor! Gefeliciteerd!!
ELif, Lieve lieve schat!! Je bent harstikke zwangerrrr!! En als ik naar je testen kijk , we hebben dezelfde testen!! Hihihih mijn testen zijn precies net als die van jou. Geniet er van!!! Groetjes Moi
Die lijken mij toch best knal hoor en wat Lolieken zegt, het zegt zo weinig. Er zijn ook vrouwen die nooit zo'n duidelijke test hebben gehad, maar wel een prachtig kind op de werled hebben gezet. Maar ik herken die onzekerheid als de beste hoor! Deze zijn van mij, de onderste is van vanmorgen. Nu hou ik op met testen, de laatste die ik doe is voor MvM.
Liesben, wat een mooie testen zeg!!! En vlak voordat je met IUI zou starten lees ik! Wat bijzonder! GEfeliciteerd!!
Vanmorgen een test gedaan. Met een sensitest die je 4 dagen vantevoren kunt doen. Eigenlijk wou ik het nog tot het weekend vol houden niet te testen.... helaas kon ik me niet bedwingen haha. Ik zag op de test al snel wat op komen. Wel maar heeeeeeeel licht, wel breed genoeg en gekleurd. Op de foto kan ik echter niks zien. Hoogstens wat op het negatief (of wil ik het alleen maar zien?). Willen jullie eens turen? Hopelijk lukt het plaatsen vd foto!
Ja, we hadden de eerste afspraak al staan en we zouden in Juni gaan starten. Bijzonder hè? We zijn dan ook superblij! (en superonzeker )
Ukkepuk, ik zou toch nog even een paar dagen wachten , ik heb ook een streepje erop gehad dezelfde als jou alleen ik werd ongi En bij mij was het dus een indrooglijntje hoop dat het bij jou niet zo is , maar je kan over 2 dagen nog is testen dan zou hij al wat donkerder moeten zijn