Wat een goed nieuws allemaal. Marije jij ook goede testen gisteren zag ik. Marokkaanse jij ook van harte gefeliciteerd!!!!! Wat goed dat jouw testen ook zo zijn. Astrid dank je wel lieverd , jij geeft weer hoop. Lolieken je hebt gelijk lieverd, komt gewoon door mijn testen bij de mk dat ik die angst heb. xxx
Meiden, ik heb vanmorgen getest, kruidvat, en toen was ie negatief. Toen ik uit mn werk kwam zag ik dit: Wat denken jullie hiervan??? En heeft kruidvat een indroogstreepje??
Als de streep buiten de tijd kwam, is ie negatief. Of Kruidvat indroogstreepjes heeft zijn de meningen over verdeeld. Ik heb in elk geval nog nooit een valse test gehad... Was dan altijd witter dan wit! Ik ben benieuwd, ik hoop voor je dat het positief is!
kijk eens in mijn fotoalbum, daar staan 2 foto's van testen van KV die volgens mij vals positief waren. We waren er echt mee weg dat ik opnieuw zwanger was want met onze dochter begonnen de testen ook zo licht. Bij die testen nu nog eens te bekijken vind ik de eerste wel negatief uitslaan op foto. Groetjes
Meiden, mijn test van vanochtend. Na een paar minuutjes verscheen een streepje. Wel licht, maar duidelijk! Mijn man ziet m ook! Zien jullie m op de foto??
ik zie inderdaad een licht streepje. Misschien morgen nog eens testen??? groetjes PS welke test is dit?
@Marjolien ik zag m op de eerste ook denk ik, kruidvat is altijd duidlijker als deze opdroogt dus..... En bij je tweede zie ik ook een licht lijntje......spannend!!
Dank jullie wel meiden! Het is een matcare test! En ik heb net nog een testje gedaan en weer een lijntje! En ben naar de kruidvat geweest, morgenochtend weer!!! Kan het bijna niet geloven!!!
@marjolein Ik zie het 2e streepje ook op je matcaretest. Ik hoop dat hij morgen nog duidelijker is geworden op je kv 2v5.
Dank jullie meiden!!! Doordat jullie het zo duidelijk zeggen en zien, begin ik het ook een beetje te geloven, Nou komen er spannende tijden, want ik heb verhoogde kans op van alles en nog wat... Maar goed, de eerste stap is gezet! Op naar een nog duidelijkere lijn!
1 Februari!! Maar dit kindje, als alles goed mag gaan, komt zeker eerder! Dus misschien haal ik jullie nog wel in, wordt het weer december!!
gefeliciteerd Marjolein!! Ik zag net met boodschappen doen een test liggen en heb m toch maar meegenomen, haha. Positieve test no.5 in 8 dagen, maar dit was de eerste die er echt vanaf knalde, nog voor de controle streep stond ie er! http://i13.photobucket.com/albums/a261/KimApril/knaltest003.jpg
Bekende 2v5 zwangerschapstesten - Aangeboden op Tweedehands.nl Hier verkoopt iemand kv 2v5 voor idioot weinig geld.. 10 stuks voor 7 euro?!!!!... erg verleidelijk lijkt me, maar zou dit wel echt betrouwbaar zijn???.. (niet voor mezelf natuurlijk, maar vriendin kwam ermee..) zouden jullie dit doen??