@Jollie; Gefeliciteerd, duidelijk een 2e streepje zichtbaar @novmama; Ik zie heel vaag een 2e streepje @warhoofd; Op de 3e foto lijk ik een heel vaag 2e streepje te zien, over een paar dagen nog eens testen zou mijn advies zijn. @jellebel; Ik zie een 2e streepje, een voorzichtige felicitatie
pfff ik word nu al gek, en dan nog ten minste twee dagen voor een 2e test... moet maar gauw wat afleiding zoeken! t zou wel een wonder zijn, tis pas mn 2e ronde.. zit hier echt te stuiteren op de bank!!!
Ik kon me niet inhouden en heb net nog een test gedaan met matcare dipstick ... Weer een heel licht 2e streepje !!! Ik ga het heeeel langzaam geloven !! ...
Hallo Iedereen, Hoe is het hier? Hier wel goed, ik zal zo even op de race fiets. Nog geen tekenen van ongesteldheid... Alleen maar witte afscheiding en een beginnende blaasonsteking erbij.....(zal wel komen vanwege mijn verminderende afweer...ben er erg gevoelig voor). Wat denken jullie? Zal ik zwanger zijn....ik heb de moet al laten zakken met de testen van gister. Wanneer zou ik weer testen?