ja echt??? oh kan het nog steeds niet geloven maar ik zie zelf op de foto niks hahaha maar in het echt wel, maar is zo licht dat ik het nog niet durf te geloven
Hoi hoi, Misschien sorry voor de late reactie maar ik lees nu pas je berichtje! Maar een bbz verhoogd helaas je hcg gewoon ja! Ik heb het helaas zelf mee moeten maken.. Maar ik hoop voor jullie dat er toch positief nieuws uit gekomen is! Liefs Brigitte
In het echt is ie een stukje duidelijker, roze en even breed als de controle streep.. Vriend twijfelt en denkt aan indroog streepje.. Lijkt mij sterk aangezien ik al meteen wat zag..
Als het streepje meteen zichtbaar is, kan het volgens mij geen indroogstreepje zijn hoor!!! Maar denk wel dat mannen net iets meer bewijs moeten hebben! Morgen nog een keertje dus!! (Hier ook al hoewel mijn man het wel gelooft hoor!)
Tsja ik zag vanochtend vroeg wel iets maar test al langere tijd negatief (heel verhaal) dus naast me neer gelegd en verder gaan slapen niet echt bij stil gestaan dat ik iets zag en toen zag ik dit dus.. Maar wat denken jullie?
Ik had precies hetzelfde! Eergisteren negatieve test en na mn werk (8 uur later) zag ik iets! En gister en vanochtend toch een duidelijkere streep binnen de tijd (Ik heb die test na 8 uur ook geplaatst, zoek maar even in mn berichten) Dus ik denk positief!
mijn test zag ik ook pas een licht streepje na een aantal uur, al weet ik ook nog niet of die positief is
ik heb vanmorgen weer getest en hartstikke negatief!! snap er niks meer van, had gisteren toch echt een streepje binnen 3 minuten dus ik denk dat je met kruidvat echt wel vals positief kunt testen:x baal echt zo erg