Over 2 dagen moet mijn ei komen en heb deze testen de onderste is van vandaag heb al 3 dagen een streep maar helaas nog niet positief Wat vinden jullie 1 keer per dag testen om 16: 00 of 2 keer per dag om me ei niet te missen
Dank jullie wel allemaal! Kan het zelf nog amper geloven, maar ben ook zoooo blij!!!! Appie, gefeliciteerd!!! En Jane, ik zie m ook hoor!!!
De eerste dag als laatste menstruatie toch? Was op een dinsdag ongesteld geworden, dus nu dan 3 weken en 6 dagen of 4 weken??
Hee, das leuk!! Zie dat jij ook al een hele geschiedenis achter de rug hebt! Hoop dat alles goed mag gaan!!
@ marjolein: ja ik ga morgen weer testen. maar heb er om eerlijk te zijn niet echt vertrouwen meer in probeer wel om vanaf nu niet meer te drinken, misschien dat dat nut heeft.
Hi hi ik weet dat ze. Nog niet positief zijn maar meestal zie je als je je ei hebt dat het streepje met de dag donkerder word toch Ik heb de sensiteste. Maar na hoeveel tijd moet je dir aflezen. ? Heb de beschrijving niet meer bij de hand