foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten / ovulatie testen DEEL 3

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Crazycat, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Och meis...hoop zo van niet voor je......:(

2. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    @ Marjolein103 ... Ik had in april precies hetzelfde ... Duidelijk testen gehad ... Maar toch vertrouwde is het niet ... De testen werden wel donkerder maar waren nog lang niet zo donker als bij mijn dochter ... Tot dat ik sochtends een test deed en die was opeens veel lichter ...En savonds verloor ik bloed en werd het een mk ...

Beetje ka-uu-t om dit te zeggen maar ik moest het hier neerzetten ... Ik hoop natuurlijk dat alles goed is en dat vanmiddag of vanaaf een duidelijke test hebt !!

3. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ik heb vanmorgen getest, willen jullie even meekijken???

groetjes Nena

4. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ja hoor! Licht maar positief streepje! :) Over een paar dagen is dat een knaller. ;)

5. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Oh marjolein, ik hoop zo van niet :( ... we zitten in hetzelfde schuitje. Ik heb niet meer gestest vandaag maar kan ook niet wachten tot morgenvroeg dus ga ik het vanavond doen.

Ik wou je ook nog zeggen dat ik 'smorgens ook altijd lichter lijk te testen dan 's avonds. :( Maar heeft niet veel zin dat ik dat nu zeg.

Hier zijn het ook nog bange momenten. Alles is gaan liggen nu. Zelfs geen menstruatiepijn meer enkel nog héél lichtjes. Pff, als het moet gebeuren zou ik willen dat het gewoon gebeurd en ik er geen dagen op moet zitten wachten.

knuffels meid!

6. Lolieken, we zitten echt precies in dezelfde situatie inderdaad:( Bij mijn vorige miskraam had ik ook alleen de eerste dag een beetje roze en daarna even niet, waarna het later pas op gang kwam.. Het is inderdaad wat je zegt, als het dan niet goed is, laat het dan ook maar komen he! Dat wachten is echt killing...:(:( Ik blijf voor ons duimen meid!!!

7. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    @nena .. ik zie een streepje en hoef niet te staren..

@marjolien.. he meid.. wat K*T nou weer allemaal...
    dikke knuf voor jou

xxx

8. Gusam

Gusam Niet meer actief

@nena gefeliciteerd, over een paar dagen is hij een stuk duidelijker.

@marjolein, ik hoop niet voor je dat het een mk word, ik ga heel hard voor je duimen.
    hier heb ik helaas geen goed verhaal bij dat je test lichter is als de vorige dag, bij mij liep het ook uit op een mk, sorry dat ik je dit toch even zeg.

XXX Gusam

9. Oumanouar

Oumanouar Actief lid

16 mei 2010
    101
    0
    0
    Docente Engels
    Zuid Holland
    @Marjolein103: Misschien is het roze bloedverlies iets van de innesteling?
    In ieder geval is stress ook niet goed voor je, probeer iets leuks te doen zodat je het even vergeet.

Als het toch mis gaat, tja dat is heel vervelend maar je lichaam was er dan nog niet klaar voor.

Ik hoop dat je deze paar dagen je gedachten ergens anders op kan zetten en natuurlijk hoop ik wel dat het goed komt.

Groetjes Oumanouar

10. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    @ marjolein: ik duim voor je dat het allemaal goed mag gaan, wat een onzekerheid zo:(

Bedankt voor het kijken!!! ik zie dus geen streepjes vliegen:) Whiehoo! Nu de test is opgedroogd is hij nog duidelijker. Ik heb geen flauw idee wanneer mijn nod is aangezien ik pas gestopt ben met de pil, dus ben nog even terughoudend, omdat ik misschien wel veel te vroeg getest heb.

Liefs Nena

11. Oumanouar, Kan dat, een innesteling zo laat??? Maak mezelf helemaal gek. Zie nu niks meer, krijg stiekem toch weer een beetje hoop (tegen beter weten in misschien>...)

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    inestelingsbloeding kun je met 6 wken zw.schap nog wel hebben.. dat zegt niks.. meid t tis afwachten..je hebt t helaas zelf niet in de hand...ik hoop met alles met je mee...dikke knuffel...

13. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    @nena ik zie een streepje

@marjolein ik duim voor je meid dat alles goed is en blijft

even een vraagje gisteren en eergisteren had ik posi ovu testen nu staat er nog een duidenlijk maar lichter streepje (zie foto) kan ik er nu vanuit gaan dat ik gisteren me ei heb gehad?
    de bovenste 3 testen zijn van gisteren en eergisteren en de 2 onderste van vanmorgen en net.
    gisterenochtend nog geklust was dit nog optijd??
    kheb iedergeval me banner maar verzet van 21 naar 30 dgn
    liefs en groetjes joyce

14. Amle

Amle Niet meer actief

Nena: ik zie ook een licht streepje hoor. Hoop dat hij snel duidelijker wordt. Alvast een voorzichtig gefeliciteerd!

Marjolein: ik duim voor je!!

Joyce: ik heb zelf niet veel verstand van ovu-testen. Maar volgens mij klopt je verhaal wel en heb je dus nog tijdig geklust.

15. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
  16. Amle

Amle Niet meer actief

Jane: had jou test over het hoofd gezien denk ik.... volgens mij zie ik wel een 2e streep, maar ben zelf meer voorstander van de 'gewone' test i.p.v. een bewerkte versie. Toch een voorzichtig gefeliciteerd!

17. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Een paar pagina's hiervoor staat ie normaal ;)
    Ik mag zo richting ziekenhuis voor bloedonderzoek..

18. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Is deze volgens jullie weer donkerder dan die van gisteren??

Bekijk bijlage 74494

Ik kon niet wachten. :)

19. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
  20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737