Als je ovulatietest positief(lh-piek) is dan is je eisprong 24 tot 48 erna. Dus als je test eergisteren positief was dan heb je 24 tot 48 uur erna je eisprong en dan is dus gisteren of vandaag. Ik zou zelf voor de zekerheid vandaag ook nog klussen. Maar gisterochtend was in ieder geval wel op tijd.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...succes hoor!! Voel je nog niks aankomen van ongi of iets derelijks?
Spannend Lydia, voor ons was het na thuiskomst van m'n mannetje gelijk raak; ik hoop voor jullie ook ! Lolieken: ik zie duidelijk een streep; gefeliciteerd! Jane: succes met het bloedprikken; ik hoop het voor je!
@Lydia: ik hoop ook dat je nu meteen al zwanger bent!!Spannend hoor..dus as zondag misschien testen...hoop het erg voor je!!
@Jane: ik zie een streepje hoor! @Nena: ook bij jou zie ik een streepje! @Joyce: je hebt nog wel op tijd geklust. Ik zou het vanavond ook nog even doen. @Marjolein: ik heb helaas ook geen goede ervaring met testen waarvan de streep ineens ver te zoeken is.... Bij mijn tweede miskraam testte is 's ochtends ook zo licht en 's avonds begon het bloeden... Ik duim voor je dat het toch anders afloopt!
Dit hoeft niet. Na je positieve ovu test kan jeje eisprong binnen 24 tot 48 uur hebben. Als ik een posi ovu test heb dan komt mijn eisprong altijd binnen 4 tot 6 uur.
@marjolein dikke knuffel meiss ik heb dat dus ook gehad in febr.. 16 februarie een posi test en 17 februarie zo goed als negatief hieronder de foto`s dikke knuffel meiss... jane volgens mij ik zie wel een streepje maar iets te ver naar rechts hoor?? ik zou een nieuwe doen... @de rest allemaal met posi testjes gefeliciteert @lydia meiss ik duim voor een super knaltest voor je meiss. je hebt de laatste maandn zo lief op iedereen gereageert dat het geluk nu wel eens jou kant op mag komen
Hoe gaat het met het roze vloeien dan ?? Is dat er nog steeds?? Hetzelfde, minder of meer ?? Andere kleur ?? Krampjes/ongi gevoel heb je ook bij een prille zwangerschap , dus ook dat zegt nog helemaal niks
wat zegt je gevoel meiss??? ik zag het bloed toen en dacht mischien is dit nog wel een innestelings bloeding.. maar toen kreeg ik zo`n strak drukkend gevoel in mijn onderbuik wat naarmijn rug toe trok en ik voelde gewoon dat het niet echt goed zat.. ik hoop natuurlijk niet voor je meiss.. heb je niet nog een testje in huis??? ohh wat is dit toch allemaal zo balen he bah
@Marjolein103: Nog niet te negatief zijn, het kan ook een andere kramp zijn en ben je voor niets aan het piekeren. Ik had ook een tijdje een 'raar' gevoel, een soort kramp maar dan erg licht. Het is vervelend dat je zo moet wachten, dat is vast slopend voor je. In ieder geval hoop ik dat jij je gedachten nog ergens anders op kan zetten. Relaxen is toch ook belangrijk. Succes, @ alle andere dames: May all your wishes come true... groetjes Oumanouar
Lydia meid.. mooi ffkaartje zeg... ik duim uiteraard ook erg mee voor je.. Marjolein.. meid toch.. leef erg met je mee... geef je een dikke knuffel!!!