Succes lydia! Ben super nieuwsgierig samen met jou!! Ik gun het je van harte!!! Maar het ziet er allemaal goed uit he meid... Ik durf ook niet meer testen al heb ik vanmorgen wel getest. Die is weer donkerder en dat is goed maar nu heb ik weer schrik voor de volgende test. Borsten beginnen wel gevoelig te worden. Zou het toch gewoon goed gaan. Ik hoop het zo...
He meid, dan kan jij voor nog wat roze in de lijst zorgen want dat is de laatste tijd toch niet meer echt geweest. Temp ziet er iid goed uit!!
ja haha doe het graag hoor Misschien helpt t als ik voortaan al mn berichten int roze typ haha grapje !
Sterkte Marjolein Lolieken: goed dat ie weer donkerder was! Lydia: mijn temp is hetzelfde als jou, mijn temp is na ei ook altijd 36,9-37,1 c..ik zit nu op dpo 8(37,0)..vind het wel spannend voor je hoor!!!Duimduim duim!!
sheila , hopelijk gaan we samen op roze ja nog niet eens 1 dag vandaag is mn NOD maar wacht toch ghe ghe !
Hey meiden, helaas ben ik iemand die ongeloofelijke testdrang heeft en vanmorgen heb ik er een test tegenaan gegooid. Ik zit nu op 10 DPO. Wanneer ik ongie zou moeten worden weet ik niet omdat ik in de MMM zit en heel moeilijk een ei krijg en dus dit mijn 3de eventuele ongie gaat worden. Heb in 3,5 jaar slechts 4 eitjes gehad, eerste 2 keer waren het 1 eitje (clomid) en de laatste keer waren het er 2 (Puregon spuiten). Ik heb ook pregnyl 5000 gespoten maar dat zou na 5 a 6 dagen uit je lichaam zijn is mij verteld. Vanmorgen om 7.15 de test gedaan, kon al een vaag iets zien maar heb de test aan de kant gelegt en toen ik om 9.45 thuis was, tja, zie foto. Ik hoef niet te tuuren, maar officieel mag ik natuurlijk niet meer kijken. Heb me voorheen suf getest met deze testen maar ik heb nog nooit iets van een 2de streepje of zelfs een waas gehad. Ze bleven altijd gewoon wit. De foto is dus na 2,5 uur genomen. Morgen ga ik weer testen, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, in het echt is hij echt roze, hier lijkt hij wat pips. Ik durf nog niet al te blij te zijn, de streep is immers niet zo snel verschenen (aangezien ik er later niet was weet ik niet of het binnen de tijd was) en ik zit nog voor NOD, maarja, die testdrang h'e
Deze wordt echt wel positief hoor mariska !! Ik vind hem al positief en waarschijnlijk zal hij alleen maar donkerder worden.. Alvast een voorzichtige felicitatie
die lijkt mij ook posi hoor! Lydia, petje af dat je kunt wachten met testen ik kwam niet verder als 4 dagen voor nod
Helemaal geweldig Nu hopen dat ie elke dag donkerder wordt Is het niet erg dat ik hem later heb afgelezen? Was immers buiten de 10 minuten. Maar voor mij wel de eerste keer dat hij niet spierwit is na het testen. Wordt echt helemaal gek van mezelf
@Mariska121 roze streep komt alleen als je zwanger bent hoor....deze wordt duidelijkr als ie opdroogt namelijk!! Morgenvroeg maar weer eentje doen?