Officieel is ie niet geldig, maar dit is zo'n duidelijke streep dat ik wel denk dat je echt zwanger bent hoor!! Voorzichtig gefeliciteerd!
Mariska: gefeliciteerd hoor, al een mooi en duidelijk 2e streepje!! Lydia: ja, goed dat je het zo volhoudt hoor!Ik heb ook nog wel een mooie temp maar zit nu op 8 dpo...mn lf kan 10 dagen zijn maar ook meer....is nog beetje onduidelijk omdat ik eerst na het stoppen met bv heb gewacht tot mn cyclus weer beetje op orde was (toen condooms gebruikt). toen 1 strip (niet eens alles....) gebruikt van de pil en dus weer mee gestopt ivm vele klachten en het samen willen van een derde kindje MN natuurlijke cyclus voor het beginnen met die ene strip van de pil, was lf 10 dagen (op dag 10 dagen na ei ongi..) dus ff afwachten voor mij wat er nu gebeurd Maarre...heb dus toch een test gedaan (sjongejonge, wat ben ik ongeduldig!!!) had erg weinig gedronken en lang niet geplast.... dacht na 5 minuten wel iets te zien, maar zo vaag dat k het eigenlijk toch niet zag...na paar uur weer gekeken op de test en he...nu zie ik toch wel een 2e lijntje.. hij staat op de foto, is een echte officiele tuurtest.....(heeeeel vaag) maar nu doet photoshop het niet doordat de laptop vol staat met foto;s..(dan doet ie het schijnbaar niet..opent niet) ik kan wel met paint openen en heb hem hiermee ook in negatief gezte en je ziet hier ook wel heeel vaag iets... ik wil hem hier wel plaatsen alleen lukt nu dus niet want kan hem zo niet verkleinen?? weet niet hoe paint werkt..dus denk dat het niet gaat lukken.. maar hij is echt heeeeel vaag hoor!(ja, wat wil je, 8 dagen na ei....ben ook wel beetje een oen hoor,haha, maar teste bij mn vorige zwangerschap 8 dagen na ei voor het eerst liht posi, deed toen mee aan onderzoek voor testen,vandaar.. Maar: ik denk zelf dat het een indrooglijntje is hoor, kan toch bijna niet anders...al lijkt het lijntje wel lichtroze en zie je het ook wel vaag in negatief.... test is een onbekend merk (gekregen) is een midstream maar heb hem gesloopt,haha. ik ga er vanuit dat het een indrooglijntje is hoor
Ik ben geen expert/ gyn maar denk wel te weten dat je na het spuiten van 10.000 14 dagen moet wachten om geen valse positief te krijgen. En 10 dagen als je 5.000 hebt gespoten. Je zegt dat je 10 dagen na de laatste injectie zit dus ik zeg ZWANGER! GEFELICITEERD!
gefeliciteerd mariska ! @ all : ghe ghe , ik heb niet eens de drang om te testen ben zo bang dat ie nega is haha
Marjolein: sterkte meid! Mariska: ik zie zeker een lijn!! Een (toch eerst nog voorzichtig) gefeliciteerd.... Lydia: succes morgen, zal voor je duimen!!
daar ben ik weer snap er de hol niet van al 12 testen gedaan en op alle 12 steeds streep maar hij word maar niet donkerder vanaf morgen ga ik me temp erbij doen kijken of ik daar wijs van word
Kan vruchtbaar slijm zijn. Bij mij is het het teken dat m'n ei eraan komt. Wie weet is je test morgen wel positief. Nu in elk geval nog niet....