foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten / ovulatie testen DEEL 3

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Crazycat, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    indd meestal dat je ei eraan komt :D

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik bedoel wit achtig is het maar ook een beetje doorzichtig:S

gisteren was het minder rekbaar dan vandaag

het is ook erg waterig en veel

dus mijn ei zit er aan te komen?

3. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik ben dan al wel zwanger.. en CB gaf tijdje terug 2-3 weken aan en maandag gaf ie 3+ aan maar voelde nog maar weinig en ben net iets over de 5 weken heen.. en ben onrgelmatig dus snapte niet hoe ik moest tellen ook niet omdat als je van de eerste dag van je menstr. telt er meer staat maar ja bij een onrgelmatige cyclus is je eisprong gewoon later dus ik heb me steeds gestresst om niets denk ik.want heb nu geleerd dat je nooit vanaf je laatste menstr. moet tellen met zon cyclus ik de hele tijd maar denken dat ik verder was enz. en hele tijd in paniek maar ik snap m nu.. want bij de calculators moet je wel de eerste dag van je laatste menstr. intikken dus vandaaar
    heb verder sinds vandaag wel meer steekjes in de buik! dus dat is goed:) http://i48.tinypic.com/2hnulg8.png die hebik net gedaan omdat ik mezelf gek maakte de teststreep is donkerder dan de controlestreep..dat kan toch wel ?? :)

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha dies kei goed hoor :D:D !!

als ik vanaf mn eerste dag moest tellen was ik meteen al 6,5 week haha ! maar dat word um ni hoor :p !

deesi , wil t niet met zekerheid zeggen antuurlijk , zou gewoon blijven testen ! :D
    succes..

5. BB10

BB10 Niet meer actief

Deesi ik denk dat je morgen of overmorgen wel een posi ovu test hebt.

6. Fayy

Fayy Niet meer actief

was dat reactie voor mij? :p maar ik snap ook niet wrm je dan je eerste dag van je laatste menstruatie moet invullen bij zo'n calculator heb wel iets gelezen omdat vele niet weten waneer hun eisprong is ofzo. ach zal wel :D

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    tnks morgen middag maar weer een testje doen en omde dag sexen hihihi

8. Gusam

Gusam Niet meer actief

mooie testen dames, gefeliciteerd.

@lydia je houd ons wel in spanning hoor!!! geeft niet meid, dan wachten we nog even geduldig af (lees ongeduldig):D

XXX Gusam

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ghe ghe , ja was voor jou :)

ja weet t ook ni .. je krijgt vanaf je ei 2 weken kado en n normale cyclus is 28 dagen.. dus dan zou t wel kloppen :D maar met n afwijkende niet dus ..

jullie horen t zondag wel :D

10. BB10

BB10 Niet meer actief

Lydia je bent een plaaggeest! Maar gewoon lekker doen wat goed voelt. Over voelen gesproken, heb je een voorgevoel of kwaaltjes?

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden:)

als je een onregelmatige cyclus hebt moet je dus gewoon 14 dagen voor je eisprong tellen als cd 1 en ook gewoon een 28 daagse cyclus aanhouden. dan klopt je banner altijd:):)

het is ingewikkeld allemaal hoor:)

ik zit nu op cd 38 stel dat ik vandaag mijn eisprong krijf ben ik nog geen 6 weken zwanger bij een posi test..
    dan hou ik 14 dagen voor vandaag aan als cd 1 en tel een cyclus van 28 dagen dan ben ik zeg maar wanneer ik test gewoon 4 weken zwanger:)
    maar let wel dit kan je alleen zo tellen als je zeker weet dat je je eisprong vandaag hebt gehad...

sorry voor de rare uitleg maar zo is het dus hahahaha

12. Oumanouar

Oumanouar Actief lid

16 mei 2010
    101
    0
    0
    Docente Engels
    Zuid Holland

Ik kwam ook niet verder dan 5 dagen voor NOD. Zelf dacht ik dat het wel kon omdat ik dezelfde symptomen had als de andere zwangerschappen. Moe, gevoelige boobs, eetdrang de hele dag.
    De test was positief 5 dagen voor nod. Zie andere posts bij andere topics.

Succes en groetjes,

Oumi < afkorting voor Oumanouar, voor de makkelijkheid

13. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0

hhahhaa:D

14. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    lydia kwam ff naar je temp spieken maar je ligt nog lekker te slapen ;) ..

Kwam ff melden dat ik rond de 16e van de maand hier ook weer een test hoop te showen, we gaan er weer voor jippie!!!!!!! Gister gelijk van mn vruchtbare dagen gebruik kunnen maken hehehe 8) :D .

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Lydia.. spannend hoor;)

BABYHOPE.. klopt idd. .je moet 14 dagen bij je LF (dagen na je ei..meestal rond 14 dagen) optellen..dus als je 14 dagen na je ei positief test..(op nod) dan ben je 4 wk zwanger... je krijgt nl altijd 2 wk zwangerschap kado in de telling.. Ik had vroegah altijd een cyclus van 35 dagen.. maar was niet 5 maar 4 wk zwanger..

16. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Lydia: spannend, kan je temp van vandaag nog niet zien omdat je nog slaapt :D
    Alleen snap ik iets niet helemaal: vorige cyclus werd je op dag 14 ongi..nu zit je vandaag op dag 12 na eisprong toch?Als ik het zo tel..dan is overmorgen pas je nod?Sorry als ik het verkeerd heb!:D Viel me ineens op..(lf fase is altijd gelijk ongeveer, bij mij weet ik het nu niet precies omdat dit weer eerste cyclus is zonder pil)(eisprong kan nl iets eerder of later zijn, lf blijft dus ongeveer hetzelfde, toen ik lang geen pil gebruikte was ie altijd precies hetzelfde)

Ik duim heel hard voor je hoor!!!Duimduim, en je temp ziet er echt goed uit!!vind het echt spannend voor je!!

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoi hier plaaggeest lydia !
    thanxx voor jullie berichtjes :D

sheila , klopt helmaal maar ik had op dag 27 al n posi ovutest .. dus heb geteld vanaf dag 29 (max 48 uur na n posi ovutest je ei ) en dan was t gister ;) snappie ..

ik dacht vanmorge zoo weer 37,0 ! dus ga gewoon testen dan kan ik wat leuks halen om t aan fer te vertellen mocht t zo zijn .. maar neeeeeee t is ons weer es niet gegund test was witter dan wit !! nog geen indrooglijntje te bekennen !!:x:(
    voel me echt klote nu ! mja...

er had wel iets moeten staan toch ... en mn temp is nog wel zo mooi hoog ...

18. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    meid dat je nu nega test hoeft nog niks te betekenen he, t kan nog gewoon hoor.. ik heb in ieder geval nog goede moed voor je hoor! Maar kan me wel voorstellen dat je baalt hoor meis, zou ik ook hebben..

KNuf!

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    thanx.. ja dat goede gevoel dat ik erover had is nu iig weg zegmaar ... :( ma goed. we wachten af geen ongi geeft moed!

fijn dat jullie er weer voor kunnen gaan :d trouwens ! , ik houd je in de gaten :)

20. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    thanks meid, ik ben echt zo blij dat we weer aan de toekomst kunnen werken :) . ik ga voor ons beide duimen! En voor alle anderen natuurlijk ook he hahaha ;) .

Deel Deze Pagina