Oh en trouwens je weet hoe het bij mij ging, net zo, beetje bruin dus dacht weer ongi te zijn en toen stopte het. Heb ik je meteen die foto gesmst en die was ook zo!
lydia duim duim duim duim duim duim duim duim... spannend meid.. Perry sorry ik zie ook niet niet in negatief, ook niet in gewoon
Lydia: spannend, misschien dat je temp morgen dan weer flink stijgt!(even een inestelingsdipje van 2 dagen) spannend, ik duim voor je
haha ben nog ni thuis.. zit bij mn zusje .. zal zo es naar huis rijden .. maar weet ni of ik t op de foto krijg hoor... ben een prof streepjes tuurder dus op de foto krijgen .... ?!
Lydia Je gaat je best maar een beetje doen om m op de foto te krijgen haha ff serieus, hoop dat het lukt en we kunnen zeggen dat we een streepje zien
nou ben thuis , ik zie m hoop jullie ook .. hijs echt heul vaag hoor maar heb m gewoon en negatief: TUURZE Bekijk bijlage 75403
@lydia; In het negatief lijk ik idd een 2e streepje te zien....spannend hoor. Over 2 dagen weer testen?
Ik heb vanmorgen nog eens een test gedaan, gister niet omdat ik smorgens meteen een veeg helder bloed had, ongie is niet doorgezet en heb dus vanmorgen wederom een test er tegen aan gegooid, deze is helaas negatief. Als ik heel hard probeer zou ik misschien iets kunnen zien, maar dat beeld ik me volgens mij in, het is zo vaag, op de foto is in elk geval niks te zien. Ben in elk geval vanmorgen een veeg donkerbruin verloren en heb een uur geleden een beetje waterig rood verloren, denk dus dat de ongie niet lang op zich laat wachten. Heb nog wel gevoelige borsten en heb ook heel veel dikke aders op mijn borsten. Ik baal wel, had er goede hoop op aangezien ik deze cyclus 2 eitjes had (weet ik omdat ik in de mmm zit) De foto's met maar 1 test is de test van vandaag, maar volgens mij is het een indroogstreepje
hmmzz zo zie ik ni veul , ff kijken of dit lukt.. Bekijk bijlage 75407 ach ja over 2 dagen bij geen ongi test ik wel weer
Lydia: als ik hem zo zie, zie ik het niet. Als ik er op klik en hij wordt wat groter dan denk ik wel dat ik heeeeel licht iets zie. Maar of dat is omdat ik het wil zien voor je weet ik ff niet. Op die in negatief zie ik het niet.... Ik hoop het voor je en blijf duimen!