ik heb het geprobeerd met ander programma...weet niet of het gelukt is en of je het wel kan zien, het is zooooo vaag! \denk niet dat het zichtbaar is op zo'n fotootje..
sheila ik zie wel een tweede streep maar dat is meer een pennestreep.. Is hij in het echt even breed?
Op de een na laatste foto zie ik wel een streepje. Wel vreemd dat je testen onduidelijker worden.... Hopelijk geen slecht teken...
het is bets moeilijk te zien omdat het nog zo vaag is, maar dit streepje zag ik dus wel binnen de tijd, snap het dus ook niet zo...want als het streepje binnen de tijd komt, kan het dan ook indroogstreepje zijn? want kan dus niet goed zien of ie dunner is, geloof wel iets..
heb nog eens goed gekeken naar de test zelf, maar echt superdun lijkt het streepje zo niet, volgens mij bijna of even net zo dik als de controle streep..maar kan het dus slecht zien omdat het zo vaag is...slechte test dan ofzo?
ik bedoel dus vals posi ofzo, dus dat de test gewoon nega is?11 dagen na eisprong zou ik dan toch ook een dikkere streep moeten hebben??
Sheila- Ik zie niks. Maar is dat niet een ovulatie test? Ik heb nog nooit een zwtest gezien met groen, alleen blauw.
sheila bedoelde niet dat je test vals positief was hoor wilde alleen zeggen dat ik geen duidelijk brede streep zie.. wil niks zeggen hoor.. Niet iedereen krijgt meteen een dikke streep... over twee dagen gewoon weer proberen..
Lynnami:het is wel echt een zwangerschaps/hcg test...had die ook nog nog nooit gezien, misschien is ie wel verkeerd verpakt dan ofzo?? is wel gewoon CE keurmerk enzo..en heb eerder met deze getest, was ook dezelfde kleur en was toen wel gewoon wit en bleef wit... hmm..zal wel niks zijn dan bij mn vorige zwangerschappen testte ik al wel vroeg posi.. heb trouwens heel veel afscheiding nu steeds..voel het dan gewoon lopen..maarja, ook dan kan aankomende ongi zijn toch?had gisteravond ,vanacht en vanochtend flinke ongi krampen nu al een hele tijd niet meer, vanaf uur of 10uur al niet meer..en mn temp is wle hoog. zit ook nog maar op 11 dpo...(weet mn lf niet, was eerst 10, toen heb ik 1 strip pil ingenomen, niet alles ingenomen, wilden toch graag een derde...(kreeg veel klachten van pil) dusja...ik zal mn lf dus maar op 14 houden..??ik bedoel: kan nog alle kanten op, ik kan morgen zo ongi zijn..
Roeltje: geeft niks hoor wie weet test ik later wel duidelijk posi..ik ga nu nergens vanuit, of ik ga van ongi uit, kan het niet tegenvallen
Dames wat vinden jullie hiervan? Bekijk bijlage 75471 Kleuren aangepast.. Bij mij is zeer moeilijk HCG aan te tonen...