Lydia Hoop het zo voor je! We houden nog een plekje vrij bij de fabruari mama's hoor. Dat je maar snel een duidelijke streep krijgt!
ziet er niet best uit maar je ziet het wel vaker dat ie voor de nod daalt en dan weer stijgt na een innestel dip en ook na nod ben benieuwd
Jammer dat je temp zover is gedaald LYdia....maar blijft toch nog even spannend , geen bloed geeft moed.. Hier is mn temp naar 36,8c gedaald,dus mn ongio zal dan vandaag wel komen..al voelt het nu niet zo eergisteren en gisteren wel ongi krampen gehad)...wel heb ik 3 kwartier eerder getemp maar dat moet geen 0,1 of meer schelen toch? verder vanaf gisteren heel veel slijm afscheiding..ik wacht maar gewoon mn temp af, geen testen voor mij meer, tenzij ik niet ongi word
Lydia wat spannend .... dat je temp is gedaald wil nog niet gelijk veel zeggen hoor, zoals hier al werd gezegd zolang je niet ongi ben blijven we hier heeeeeel hard duimen voor je .. Hou geen vingers over
aaawh lydia.. die temp is dan weer jammer.. maar idd.. ik heb al bijzondere dingen voorbij zien komen afgelopen jaren dus t zegt niet alles....knuf
tja ze zeggen niet voor niks op het zelfde moment tempen maar 3 kwartier zal indd niet veel schelen .. hier voelt het alsof ik ongi moet worde ... pff stomme testen ook !! ik houd jullie op de hoogte
en over het overtijd zijn .. tja heb van die sh*t cyclussen dus wanneer spreek je over overtijd ... na 14 dpo ?! dan ben ik al wel paar keer overtijd geweest..
lydia nee toch, helaas meid, ik hoop voor je dat het volgende maand raak is voor je meid. ook voor de anderen hoor. XXX Gusam