Ichtus: zie ook wel een licht streepje hoor! Mijn test, is van vanmiddag...was in 10 minuten gekomen ongeveer... weet niet of het op de foto duidelijk overkomt.. en ja, kleur van strip is groen maar het is echt 100 procent een zwangerschapstest..4 dagen geleden bleef ie wit... het zal toch wel vals posi zijn maar ben toch wel nieuwsgierig...
Ichtus, wil niet onbeleefd doen maar van wie is die? (ben niet nieuwsgierig hoor wil gewoon graag alles weten)
ben wel benieuwd nu..heb wel eens eerder slechte ervaringen gehad met dipstick maar had deze toch liggen..is wel ander merk als die ik toen had..en paar dagen terug was deze nega (gisteren ook een heeeel vaag streepje maar was op foto niet zichtbaar)...ik ga het afwachten, ga nog maar nergens van uit maar is wel spannend...mijn temp is vanmorgen wel iets omlaag gegaan, zie kaartje.. maar nog altijd geen ongi of gevoel van (wel paar keer krampjes gehad maar is weer weg) ben benieuwd, anders toch maar overmorgen ofzo met andere test proberen..
Lydia jeetje meid...balen zeg!!! Ik duim voor je tijdens jullie volgende ronde!!! Ichtus ik zie echt streepje, best duidelijk ook!!! Spannend.... Hier weer foto's van mij Zien jullie wat? xxx
Warhoofd: ik lijk een beetje een heel dun streepje te zien maar kan het niet echt goed zien Ik heb deze testen via internet gekocht..ik wil nl zelf over een tijdje zelf ook testen gaan verkopen (verschillende soorten) dus heb al een hoop samples ontvangen. Zijn wel betrouwbare testen, ce keurmerk etc. het is een one step test. maar ook omdat ie toen echt wit was...toch maar afwachten, ik wil nergens vanuit gaan..
wat leuk zeg dus we kunnen straks allemaal masaal bij jou onze testen kopen hihi! Mijn duimen draaien hoor!
Perry: ja, wie weet!Ben dus alle testen ook aan het testen of ze niet vals posi aangeven, net zoals schijnbaar sensitest ofzo dat wel eens doet...soms ook moeilijk bepalen natuurlijk want natuurlijkkan het ook altijd een vmk zijn geweest..dus ik ga eerst klein onderzoekje doen maarja, heb ze dus allemaal eerder getest ook al, nu bedenk ik me ook al eerder dan 4 dagen geleden, 2 dagen na mijn ei bewust om te zien wat ze aangaven want dan weet je natuurlijk helemaal zeker of ze vals posi aangeven, alle testen bleven spierwit...was ik ff vergeten(heb papier erbij gepakt waar dit allemaal opstaat) maar toch..ik weet het niet....
sheila: Heb je veel verschillende testen? dat is iniedergeval goed dat ze dan spierwit blijven, inplaats van een 2e streepje (vals dus) we zullen zien meid... Je mag over 2 dagen nog is testen zie ik... spannend *duim*
dankje!! ja, diezelfde test die nu positief eruit ziet, was toen tot 2 keer toe echt nega..alleen gister dus een heeeel vaag streepje wat niet zichtbaar op de foto was..en vanmiddag dan ook..
BB10.. geeft niks hoor.. die test is van mezelf... een lang verhaal met een hoog..heb-je-haar-weer gehalte...dus ik zal je er maar niet mee vermoeien..hihihihihi
Ichtus- Volgens mij wil jij stiekem wel zwanger worden Je wil het gewoon niet toegeven Hey meid je hoeft je niet te verantwoorden hoor. We turen lekker naar je testen! Ik denk dat ik wel wat zie, maar lijkt op een pennestreepje.