LYNNAMI Stiekem zou ik het ook niet heeeeel erg vinden, maar als het niet zo is vind ik het ook prima.. hubbie gaat halverwege juni waarschijnlijk onder t mes...en daar heb ik echt eerlijk waar vrede mee, maar mocht t toch zo zijn zie ik het echt als een geschenk..
en THNX voor je lieve woorden.... en ja als je dan in de keuken staat met zo'n test.. dan moet je toch even de experts laten kijken hoor...en dat kan alleen hier!!!
Ichtus: dan toch extra spannend voor jou..kan me je gevoel wle voorstellen hoor..vooral als je man dan zeer binnenkort onder het mes gaat en het nu dus nog wel raak zou zijn... op welke dag in je cyclus zit je nu? spannend!!
trouwens: super leuk dat je best een groot gezinnetje hebt!ook wel een droom van moi! Ook niet te veel tijd tussen, dan is het wel even druk maar het is later ook wel heel fijn!
normaal een cyclus van 32 dgn(houd ik maar aan..was vorige mnd ook zo en voor bevalling ook)... op 26e vruchtbaar slijm.. en gisteravond ontzettende ongikrampen...dacht echt dat ik ongesteld zou worden.. 8 mei.. eerste dag laatste ongi.. en dus rond 8 of 9 NOD.. de berekensites verschillen nogal van mening.... ach ja.. ik test dus ook echt nog veeeel te vroeg, maar t was ook meer ter vergelijking met een test van dinnetje..nou ja.. we zullen wel zien....kan toch niet anders dan afwachten he....op 1 of ander manier ben ik er best rustig onder.. vrumd weer..
meiden zouden jullie dit testje aub willen beoordelen, is de 1e keer dat ik ovulatietesten doe http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/211658-ovu-testje-kijken-jullie-mee-aub.html
Ik lees eigenlijk vrijwel alleen maar mee, maar wilde even Lydia een hart onde rde riem steken. Op naar de volgende ronde, meid!!
dank jullie wel allemaal , kei lief dat jullie allemaal meeleven ! ik hoop dat ik hier half juli weer mag komen ! , maar goed.... zit nu even in de fase 'zal t ooit wel lukken ' ichtus ik zie m oook ! sheila ik zie m ook hoor ! en als die al duidelijker is dan gister !! spannend !! warhoofd , ik denk ook als ik heeeeeeeeeeel goed kijk iets te zien..
Lieve Lydia, Een hele dikke knuffel.. Ik hoop echt zooooo dat jij binnekort hier een positieve test komt laten zien!! Dat zou ik helemaal geweldig voor je vinden! Liefs