hoi warhoofd hij wil hem niet openen in paint maar heb hem voor je bewerkt .. ( even heel donker ) maar zo zie je duidelijk dat het alleen een pennenstreep is ?? Bekijk bijlage 75795
@Sheila en Ichtus: ik zie duidelijk een streepje!! @Warhoofd, op de 1e foto zie ik wel iets. Maar wel heeeeel ver weg! Spannend hoor!! @Lydia (uiteraard...hihihi), jammer dat je ongi bent geworden! Hopelijk duurt de volgende cyclus niet zo lang en mag je snel weer je testjes komen showen!!
ja ik zeg alleen wat ik zie he lieve schat , kan goed dat het wel goed zit .. maar een test is wel pas positief als de C streep net zo is als de T streep ( niet kwa donker maar kwa breedte ) en misschien kan ichtus hem beter bewerken
1e foto in negatief... ik zie m even breed.. zal m ook ff normaal erbij zetten maar dan iets donkerder.. dan zie ik m ook evenbreed.
warhoofd ik zie toch echt wel een streepje... ziet er positief wordend uit. ichtus Ik dacht dat die van jou was ichtus... had jij niet een paar pagina's terug ook een foto van een test van jou??? Hoe is het nu? Op die foto zag ik trouwens ook een streepje.
ja ik zie ook iets heel licht.. maar bij die van mij bewerkte van warhoofd zie ik m alleen in n streep .. hmm morgen weer testen ? of overmorgen ?
Warhoofd ik denk in de verte wel iets te zien... Debski als ik jou was zou ik het vandaag ook al doen. Grote kans dat je binnen een paar uur een positieve test hebt. Zou gewoon vanavond en morgenavond zeker doen!!
ja klopt.. vandaar dat ik t er nu ook maar ff bijzet dat deze van Warhoofd zijn..hihihihi.. nou hoe t nu is.. nog t zelfde hoor.. ik wacht rustig af.. heb nog wel ff te gaan..test iig pas t weekend weer ofzo.. of erna.. weet nog niet.. ligt aan de kwaaltjes...als ik die al krijg..
klopt daar zag ik ook alleen een dun streepje op.. vrumd he.. nou ja.. hij blijft natuurlijk retelicht.. en als ik zo her en der lees zegt dat dus alsnog niet zoveel.. moet eerst maar s donkerder worden8)
en ik heb er niks geks mee gedaan hoor.. alleen in negatief, iets donkerder gemaakt, en in zwart wit gezet...