over een dag of 2 moet ie zeker duidelijker zijn.. (als je het zo lang uit kunt houden zonder te testen )
Ik zie m helaas niet.... En ik heb zelf heel wat afgetest en mezelf echt heel erg gek lopen maken met onduidelijke testen. Het was maar 1 keer echt raak en toen had ik 3 dagen voor NOD met CB een dikke streep... Hoop natuurlijk dat het wel harstikke raak is!
nou spannend dan, en pluimpje voor je geduld dat je kunt wachten met testen... mij kennende... zag dat jullie laatste 16/11 geboren is... de eerste van ons 13/11 en nu mogen we hopen in februarie '11 de tweede...
Gefeliciteerd NOvmama!!Al een heel mooi 2e streepje!!! Warhoofd: spannend voor jou!!!Duimduim!! Hier: het eerste lichtroze is gezien op wc papiertje..nouja, ben dan wel naar binnen gegaan zeg maar, maar dat zegt mij al genoeg dat de Devils on their way zijn zeg maar....(normaal is het meteen erger,maar hoor vaak dat het zo begint,plus m temp was iets lager vanmorgen) achja, had zelf ook al gedacht dat mn ongi kwam ivm tem,maar toch raar die hele lichte posi test...zal wel vals posi zijn ofzo??geen idee. maar geeft niet, ik wacht tot het in alle heftigheid is uitgebarsten hier, nouja, liever niet maar ontkom je meestal niet aan he, haha. op naar de volgende ronde neem ik aan! met vol goede moed hoor
oh nou dat geduld heb ik nu nog.. maar over een paar dagen is dat verdwenen hoor.. ik maak me geen illusies daarover..whahaha
Thnx ladies !! hihi .. Mijn cyclus is een beetje door de war door de mk.. Volgens mij zit ik nu 11 dpo ... (Heb duidelijk mijn eitje gevoeld) ... Maar ik mag dus eigenlijk 4 juni testen ... En was is nou het leukste van 4 juni ... Dan gaan wij trouwen !!!!
@novmama wat bijzonder ziet er aardig posi uit. Dat word geen drankje op je bruiloft hihi in ieders geval heeeeel veeel plezier vrijdag.
Gaat mn champagne toren haha !! Naja 1 heeeeeeeeel klein nipje anders weet iedereen gelijk al hoelaat het is ....
Das wel extra bijzonder Novmama.. GENIET ervan vrijdag.. twordt prachtig weer.. die dag kan nu helemaal niet meer stuk.. (en nu maar hopen dat je niet heul misselijk bent ) SUSY.. nou.. spannend is t nog niet hoor.. zie veel lichte lijntjes voorbij komen op sensitest dat dan niks blijkt te zijn.. dat de ovutest vanmiddag behoorlijk donker was vond ik dan vreemder.. maar goed.. daar heb ik helemaal geen kaas van gegeten dus dat laat ik dan maar in het midden.. we zullen t wel zien..ben er vrij nuchter onder nog...
@novmama wat bijzonder ziet er aardig posi uit. Dat word geen drankje op je bruiloft hihi in ieders geval heeeeel veeel plezier vrijdag.