ja heel licht.... als ik niet meer spotting krijg dan test ik zaterdagochtend weer...(als ik het volhou...) Heb wel hele dag buik/rugpijn...niet herkenbaar ondanks 2 zwangerschappen.....ik heb tussen onze meiden wel 3 vmk's gehad....maar ken ik die pijn ook niet van
Voor degene met de ovutesten van het kruidvat: Deze zijn onbetrouwbaar! Even ter info, heel veel klachten over deze testen gehoord!
nou borsten zijn gevoelig jeuken enz dus denk dat de kruitvat test wel gelijk hebt nu heb ik met sensitest niet mijn ei kunnen vinden ik ben nu al 3 dagen misselijk en vandaag echt erg snap er niks van dus ik dacht doe voor de lol is een zwangerschaps test en toen die opdroogde dacht ik huh een streepje maar geloof het niet op de foto krijg ik hem niet normaal maar wel als ik hem tegen het licht aanhou ook zonder licht zie ik hem zitten hij is licht paars achtig of sensitest heeft neptesten of mij cyclus heb ik niet goed berekend en heb mijn ei gemist ofzo Bekijk bijlage 76217
Bekijk bijlage 76236 net nog een foto gemaakt en zie hem weer normaal zonder licht zie ik hem ook maar kan ik hem niet op de foto krijgen maar heb net ook een stuktje over sensitesten gelezen dat die vals positief waren dus mischien weer vals anders weet ik het ook niet meer:s
@Deesi.. ik op sensitest.nl staat een heel stuk over valspositieve testen van hun... (natuurlijk ontkrachten ze dat, maar goed.. lees t maar s..) en euh.. IK ZIE M DUIDELIJK!!
hij hoeft natuurlijk niet vals positief te zijn maar doe morgen er nog maar 1 met ochtend urine deze was met middag urine om 16:30
en euh.. zo zag mijn sensitest er ook uit op dag.. euh.. ff tellen.. dag 24 geloof ik.. ik had op dag 16/17 mijn ei.. dus komt wel overeen.. als jij je ei op dag 14 hebt gehad zit je nu ook 1 wk na eisprong.. en heb je zelfde testresultaat met sensitest als ik afgelopen maandag..of was t dinsdag.. weet niet meer precies..1 van de 2.. nou ja.. NANNY.. sja.. hij is ingedroogd nu en nu kan ik er met wat minder fantasy iets van maken, maar dat had ik vorige maand ook en deze vage lijntjes daar vertrouw ik niet op..
precies.. ik had er maar 1 van sensitest dus kan niet vergelijken.. ik had m ook niet met ochtendurine gedaan!!.. ben benieuwd meid.!!!