ja klopt.. ik houd ze altijd voor de lampjes in de keuken..(van die hele felle)..whahaha.. dan zijn ze veel duidelijker.. die van mij is overigens echt roze gekleurd.. op die van kv kan ik niet echt een kleur ontdekken..
ukk zou je denken kan toch nooit ik was 12 mei bij de gyn echo enz enz enz maar zag niks en bloed geen enkel spoor van zwangerschap dus hoe kan ik nou nu zo streep hebben
@deesie ik vind jou test vrij duidelijk misschien ook een rede waarom de ovu posi blijft. Spannend hoor!. @ichtus, je testen waren vorige maand inderdaad ook licht posi, zou er ook niet op vertrouwen, maar vind het toch wel weer spannend voor je hoor.
ja precies.. daarom ga ik uberhaupt pas iets denken als ik m zelf duidelijk kan zien zonder te turen...en dat is niet t geval!!!...
@deesi, ik was 11 maart ook bij de gyn inwendige echo zag niks (was na mk) toch dag erop een eisprong gehad zie banner!!!
ik ben op 13 mei ongesteld geworden dacht ik 1ste dag bruin 2de dag sochtends wat rood daarna alleen bruin 3de dag bruin 4de dag beetje rood sochtends daarna bruin de dagen er na alleen bruin
24 positieve ovutesten???????????????????..whahaha.. nou dan zou ik toch stiekem s langs kruidvat of wat dan ook.. ik weet nu ook niet meer welke testen goed zijn hoor...whaha.. ik had voor de fun van dinnetje ook 2 ovutesten gedaan.. (die heeft toch zo'n megapakket) en die waren wel duidelijk, maar niet positief.. maar ik gebruik ze nooit dus weet ook niet of dat voor mij normaal zou zijn.. Ik vind jouw zw.test ook wel duidelijker dan de mijne hoor.. mooie brede streep ook.. die van mij is een stuk dunner... (al is die van mij in t licht wel breed).. nou ja.. we moeten t maar afwachten meid.!!! SUCCES!!!!
deesie echt een"normale ongesteldheid" lijkt het mij niet, of voor jou doen wel? Als ik jou was zou ik toch nog maar eens de gyn bellen! Heb je ook al van een ander merk geprobeerd? Of alleen zelfde merk steeds?
ukkepuk uuuh neej ben altijd heeeeel heftig neej heb alleen sensitesten hier liggen omdat ik ze bij me ovu testen kreeg dus dacht vanmiddag voor de lol eens te doen en je ziet het dit was middag urine dus morgen denk ik maar eens met ochtend of overmorgen
hmmm.. ik ben op 8 mei ongesteld geworden.. echt een wk.. op 15 mei was t weer klaar.. op 18/19 mei wat bruinverlies.. (huh??) en daarna niets meer...vervolgens op 26 mei rekbaar slijm..ei is in aantocht.. dus of savonds of 27 mei eisprong.. op 31 mei savonds behoorlijk ongi krampen.. heb dr zelfs een paracetamol voor genomen.. en 1 juni de sensitest.. nu zere boobs, wat trekkerig gevoel in liesstreek en wat steekjes hier en daar. en vanmorgen verloor ik (sorry voor de details) weer veel wittig slijm.. duss.. ik kan er dus helemaal niets mee.. vorige maand was ik sinds mijn ei elke dag licht misselijk en dat heb ik nu dus (nog) niet..sja.. ik kan overal wel op gaan letten, maar heb onderhand wel geleerd dat ik op mijn lijf niet kan vertrouwen qua klwaaltjes.. ik zal toch echt moeten wachten op mijn menstruatie of een DUIDELIJK positieve test!..
ik heb meestal na mij ei gevoelige borsten en dat heb ik nu ook maar kan ook bij een zwagerschap horen maar ook bij de ei dus ik weet het niet haha
ik zal s foto maken van de ovutesten die ik op 1 juni heb gedaan.. kun je vergelijken.. die waren ook van sensitest!!.. momentje!!