foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten / ovulatie testen DEEL 3

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Crazycat, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    die van jou vind ik overigens wel duidelijker... zo met dat licht eronder..

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja klopt.. ik houd ze altijd voor de lampjes in de keuken..(van die hele felle)..whahaha.. dan zijn ze veel duidelijker.. die van mij is overigens echt roze gekleurd.. op die van kv kan ik niet echt een kleur ontdekken..

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    die van mij ook roze paars achtig

4. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    deesi meid die van jou is gewoon positief hoor!!

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    toch raar hoor dat die van sensitest zo ontzettend snel positief zouden testen..

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ukk zou je denken kan toch nooit

ik was 12 mei bij de gyn echo enz enz enz maar zag niks en bloed geen enkel spoor van zwangerschap

dus hoe kan ik nou nu zo streep hebben

7. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @deesie ik vind jou test vrij duidelijk misschien ook een rede waarom de ovu posi blijft. Spannend hoor!.

@ichtus, je testen waren vorige maand inderdaad ook licht posi, zou er ook niet op vertrouwen, maar vind het toch wel weer spannend voor je hoor.

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ja ze bleven maar positief en heb er 24 gedaan hahahah

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja precies.. daarom ga ik uberhaupt pas iets denken als ik m zelf duidelijk kan zien zonder te turen...en dat is niet t geval!!!...

10. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @deesi, ik was 11 maart ook bij de gyn inwendige echo zag niks (was na mk) toch dag erop een eisprong gehad zie banner!!!

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik ben op 13 mei ongesteld geworden dacht ik

1ste dag bruin
    2de dag sochtends wat rood daarna alleen bruin
    3de dag bruin
    4de dag beetje rood sochtends daarna bruin
    de dagen er na alleen bruin

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)

24 positieve ovutesten???????????????????..whahaha.. nou dan zou ik toch stiekem s langs kruidvat of wat dan ook.. ik weet nu ook niet meer welke testen goed zijn hoor...whaha..

ik had voor de fun van dinnetje ook 2 ovutesten gedaan.. (die heeft toch zo'n megapakket) en die waren wel duidelijk, maar niet positief.. maar ik gebruik ze nooit dus weet ook niet of dat voor mij normaal zou zijn..

Ik vind jouw zw.test ook wel duidelijker dan de mijne hoor.. mooie brede streep ook.. die van mij is een stuk dunner... (al is die van mij in t licht wel breed).. nou ja.. we moeten t maar afwachten meid.!!!

SUCCES!!!!

13. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Nou spannend hoor meiden, ik wens jullie succes en ik blijf turen hoor ;).

14. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    deesie echt een"normale ongesteldheid" lijkt het mij niet, of voor jou doen wel?
    Als ik jou was zou ik toch nog maar eens de gyn bellen! Heb je ook al van een ander merk geprobeerd? Of alleen zelfde merk steeds?

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ichtus niet positiefffff maar licht positief ik zei het verkeerd en die waren van sensitest

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ukkepuk uuuh neej ben altijd heeeeel heftig

neej heb alleen sensitesten hier liggen omdat ik ze bij me ovu testen kreeg dus dacht vanmiddag voor de lol eens te doen en je ziet het dit was middag urine dus morgen denk ik maar eens met ochtend of overmorgen

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hmmm.. ik ben op 8 mei ongesteld geworden.. echt een wk.. op 15 mei was t weer klaar.. op 18/19 mei wat bruinverlies.. (huh??) en daarna niets meer...vervolgens op 26 mei rekbaar slijm..ei is in aantocht.. dus of savonds of 27 mei eisprong.. op 31 mei savonds behoorlijk ongi krampen.. heb dr zelfs een paracetamol voor genomen.. en 1 juni de sensitest.. nu zere boobs, wat trekkerig gevoel in liesstreek en wat steekjes hier en daar. en vanmorgen verloor ik (sorry voor de details) weer veel wittig slijm.. duss.. ik kan er dus helemaal niets mee.. vorige maand was ik sinds mijn ei elke dag licht misselijk en dat heb ik nu dus (nog) niet..sja.. ik kan overal wel op gaan letten, maar heb onderhand wel geleerd dat ik op mijn lijf niet kan vertrouwen qua klwaaltjes.. ik zal toch echt moeten wachten op mijn menstruatie of een DUIDELIJK positieve test!..

18. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja morgen idd eens met ochtendurine proberen. Maar denk dat ik de uitslag wel al weet :D

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik heb meestal na mij ei gevoelige borsten en dat heb ik nu ook maar kan ook bij een zwagerschap horen

maar ook bij de ei

dus ik weet het niet haha

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik zal s foto maken van de ovutesten die ik op 1 juni heb gedaan.. kun je vergelijken.. die waren ook van sensitest!!..

momentje!!

Deel Deze Pagina