Het spijt me enorm dames, zou het super vinden nogmaals maar naar mate de tijd verstrekt wordt het streepje steeds dunner, zie deze foto aub. Ik twijfel enorm, heb n.l. net weer zo´n test gedaan: NIETS! Dat is mijn laatste verzoek en dan ga ik mezelf nuttig maken deze dag
Ik vind m toch echt posi. Maar doe er anders (over)morgen nog eentje. Die zou dan (ook) positief moeten zijn. Kan me voorstellen dat je het spannend vindt, hoor! Succes!
hoi meiden, zouden jullie mijn ovulatietest kunnen bekijken. ik weer niet zeker of hij donker genoeg is! is wel de donkerste van allemaal. hij is van gisteren, die van vandaag was lichter. alle meiden die nu posi testen hebben: gefeliciteerd!!!!!
@ naomi: je kunt ervan uitgaan dat je ei geweest is, zeker als die van vandaag lichter is. Mijn ovulatietesten zijn nooit donkerder geweest dan die van jou nu. En het kan ook nog dat ie iets eerder of later nóg donkerder zou zijn geweest.
hee ja als ie nu weer lichter is dan heb je je ei gehad.. denk dat je maar 1 x per dag hebt getest bijv. ochtend getest en nu weer de ochtend dan heb je gister avond waarschijnlijk je piek test gehad (als je dan getest zou hebben ) klusze x
Stommerd dat ik er ben, had vorige foto al gepost. Op deze foto kan je zien dat het een pennestreepje is geworden. Ik weet jullie vinden me zo onderhand strontvervelend maar willen jullie nog 1 x kijken/oordelen aub???
dank jullie wel meiden is de 1e keer met ovutests dus moet nog wat leren ik heb beide keren rond het middaguur getest! dus ik verwacht hem inderdaad vanacht ofzo gehad te hebben. maar goed dat we gisteravond geklust hebben
Maar het streepje staat dan wel helemaal verkeerd. Die hoort veel verder naar links te staan en niet waar jij de pijltjes bij het staan.... Lijkt mij dus een negaieve test! Net wat je zegt VAAG.
Bedankt, ook voor degenen die al meerdere keren hebben gereageerd. Erg lief! Maar niemand kan me iets vertellen als het een pennestreepje is dat het dan ook negatief kan zijn....? Nooit gehoord of gehad bij Kruidvat 2 voor 5? en toch vreemd dat de test die ik net deed negatief was, toch??
Ik heb nog nooit een vals positieve test met die van kv gehad. En ik heb er heel wat versleten (zowel positief als negatief) Ik vind het geen pennestreepje, om eerlijk te zijn. Gewoon een mooie streep. En op zich is het niet zo gek dat die van net negatief is. Deze heb je waarschijnlijk met ochtendurine gedaan en die van net niet (denk ik?). Daarom zei ik dat je het best morgen of overmorgen met ochtendurine opnieuw kunt testen. Als het goed is zie je daar dan ook een streepje.