test gedaan zie wel wat maar op de foto krijg ik hem niet goed dus tjaaa ik zie niks boehoeee dus denk dat het inderdaad een vals positief was Bekijk bijlage 76312
hey meiden, denk dat ik een week geleden mn ei heb gehad, juist die dag besloten om er weer voor te gaan en nu heb ik deze test.. hoop geen vals posi..
Ik heb nog geen positieve test hoor.. nog niet getest ook.. mijn pa is hier nu.. BUMMER!! Warhoofd...Ziet er wel bijzonder uit, maar dan klopt een hele lichte test wel toch!!?? LYDIA.. ja dat was de test van sensitest van 1 juni.. dat zou theoretisch helemaal niet moeten kunnen..whahaha Flowertje.. jij ziet m misschien niet??? nou ik wel hoor.. en ik hoef niet eens te zoeken!!!
ja zeker spannend.. temp is niet superhoog ofzo, maar je ziet wel een duidelijke stijging vanaf ei. Hoop dat t ons gegund is .. Ik test trouwens nu al omdat ik mn bm voel met wakker worden, dat heb ik tot nu toe alleen bij een zwangerschap gehad. Maar durf pas te gaan hopen na volgende week hoor, kan nu nog alle kanten op als t geen vals posi is..
dank je wel lieve meid, ik weet dat ik veeeeeeel te vroeg test.. en ga nu alsnog een week onzeker zijn hahaha, ik weet natuurlijk dat als ie echt posi is dat t alsnog alle kanten op kan dus ik ben benieuwd wat de testen gaan doen van de week en natuurlijk hoe mn temp blijft. Jullie horen t wel .
tnks lydia ik zie ook wat het heef tin het echt rose achtige kleur die van gisteren zie ik ook nog steeds:S