dat lukt nie lydia want die van gisteren zag ik aleen in het licht en die van vandaag ook zonder licht maar ach jaaa maar denk dat het negatief is hoor want heb slijm wat ik een beetje kan uitrekken :S:S snap er niks meer van hahah
@NOENA.. ja dat vind ik ook bizar, mara heb t zelf ook.. 26/27e mei ei.. en 1 juni teste ik positief (licht) met sensitest.. kan toch helemaal niet?!!!
Flowertje ,ik zie ook wel wat! Trishka wow SPANNEND ,DUIM DUIM DUIM Lydia hopelijk deze ronde direct goed raak meid ,denk aan je! Ik vind dat kruidvat zeer gek doet bij sommigen maar ik duim voor iedereen en kom geregeld kijken!!! Liefs en succes Lila xxx
Sensitest geeft vals positieve streepjes! Sorry meiden, maar 4 dagen na je eisprong kan je Echt geen positieve zw-test hebben!!!!! Dan is er vaak nog niet eens iets ingenesteld (wat hcg veroorzaakt).
precies.. dat vind ik dus ook!!... ik heb ze gemaild en ben benieuwd naar t antwoord..... nu had ik toevallig de 31e wel enorme (innestelings) krampen savonds, maar dan nog is t volgens mij echt onmogelijk!!.. ik zal straks s met cb testen, maar verwacht er niets van hoor..
welke denken jullie dat positief is ..??? Bekijk bijlage 76352 onderste van vandaag en bovenste van gisteren ik heb gisteren en eergisteren geklust heeft het nog nut om vanaaf nog een keer te gaan
ja ja .. ik zal foto's plaatsen.. als er wat te zien valt natuurlijk, maar denk t niet.. geen idee waarom ik dat denk, maar heb t gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden volgende week..
heb ook van de standaard kwalen geen last.. ja hooguit zere boobs, maar das normaal.. ook voor ongi...
Flower en trishka ik zie wel wat hoor!! Spannend!! Warhoofd, bij jou zie ik ook wel wat, maar volgens mij wel erg dun. Of is ie in het echt breder?
dat is wel vaag.. moet je zeggen, dat ik met sensitest ook wel eens een heeeeeeeeeeeeeeeel erg licht streepje had 7 dagen na mijn ei.. dus bij sensi test geloofde ik het pas als het ene donkere streep was, anders was ie voor mij gewoon negatief
meiden, als ik bij ff mn temp invul voor de komende 3 dagen in een stijgende lijn dan verzet ie mn ei naar vandaag , dus t kan eventueel zijn dat ik vandaag licht posi heb getest omdat nu mn lh piek op zn hoogst is.. als ik idd vandaag mn ei heb .. mn bmm staat al een week lang open, heb niet echt meer eggwhite maar wel heb deze ronde ook geen echte eipijn gehad dus daaraan kan ik dit keer niet weten wanneer mn ei is/was.. blijft nog ff een groot raadsel hahaha . Afwachten maar wat mn temp doet en hoe mn testen blijven, ga vandaag in ieder geval nog wel ff aan de klus 8) .
Ik heb even je lijstje zitten te bekijken, en denk idd dat je ei vandaag (of gisteren) pas is geweest!