zou zomaar kunnen astridDi, ik kan er echt geen pijl meer aan vastknopen.. is alleen wel raar dat ik nu geen eggwhite heb en toen wel .. maar aan de andere kant staat mn bmm wel weer open dus.. Zucht temp maar weer afwachten, mn cyclus zal nog wel een beetje van slag zijn..
@Jane; Sorry maar ik zie echt geen verschil Ook ik ben niet zo blij met de ovu-testen van het KV, geven vaak dagen achter elkaar positief aan.
ik zou zeggen de eerste bij mij was dat zo vanaf de eerste mega donkere teststreep (donkerder dan de controlestreep) was hij positief en dit bleef een dag of 4. dat is normaal bij deze testen.
Hej meiden, Ik heb weer getest...tis wel met middagurine, maar wederom streepje......zien je hem??? Hij is nog niet helemaal opgedroogd, maar is al donkerder dan die erboven.... Bij mijn 2de teste ik op 9 dpo knalpositief! x
Sorry Warhoofd, ik zie op beide testen geen roze streepjes (behalve controle strepen). Ik zie op de bovenste wel een gelige/grijzige streep (dus ingedroogd resultaat).
Even voor de duidelijkheid, na de bevruchting wordt er al Hcg aangemaakt, ik geloofde het eerst ook niet maar heb het toch echt gelezen.
mimi...snap er niks van....ik zie echt duidelijk 2 streepjes......die van gister is roze...maar krijg ik niet goed op foto....ik heb nooooooooooooooooooooooit streepjes op testen ook niet indroog.....nooit niet....zelfs testen die ik nu nog bekijk van vorig jaar ofzo hebben geen streepjes... Ik heb steekjes in liezen steeds en in mijn borsten....
daar zijn de meningen over verdeeld hoor.. ook in de medische wereld... dis is iets duidelijker maar ingedroogd...8)
dit is m in de huls.. en zelfs dan zie ik m live duidelijk... oeh oeh oeh......wordt nu wel heul spannend moet ik eerlijk toegeven.. nou ja.. ga ff hier opruimen en dan aan de arbeid.. KOES KOES