foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten / ovulatie testen DEEL 3

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Crazycat, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ben niet bij kv geweest.. vandaar.. en wilde s kijken wat deze zouden doen..

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ichtus, wil je toch nog een jongentje erbij :) ;)..
    Wot SPANNEND!!

3. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Urmmmmm ... hoe gaat dat dan bij IVF ??? dan word er buiten de baarmoeder bevrucht en blijft het bevruchtte eitje vaak een dag of 2 in een schaaltje voordat het in het lichaam van de vrouw word teruggeplaatst... wie/wat/waar maakt het hcg aan dan als het nog in het schaaltje zit ???

Nee sorry, daar geloof ik niet in!
    Zowel alle (9) gynaecologen die ik hier in het ziekenhuis heb gehad. De fertiliteitsarts en alle doktoren die ik tijdens de ivf pogingen in een ander ziekenhuis heb gezien!
    Zij zeggen allemaal dat het "gele lichaam" (de huls van het eitje wat even blijft zitten na eisprong) het hormoon HCG gaat produceren, maar pas NA de bevruchting!
    Want dan heeft het pas zin/nut om hcg te gaan produceren! Omdat hcg (onder andere) nodig is om de zw-schap in tact te houden!
    Als de bevruchting niet goed is gegaan, zal het eitje dus ook niet innestelen en gaat het "gele lichaam" tergronde met de menstruatie!

4. Maar hoe gaat het dan bij een vmk? Dan nestelt het eitje niet goed, maar heb je wel een positieve test...

5. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Dan nestelt het wel in, maar gaat na de innesteling fout, dus na productie van beetje hcg

6. warhoofd

warhoofd Bekend lid

30 jan 2006
    673
    0
    0
    Mijn templijst is ook pas op dag weet ik het ingevult, niet aan het begin van mijn cyclus. Ik ben ook nog aan de pil. Ik begon gister op dg 13 in 1 x te bloeden terwijl ik in stopwk 3 dg beetje heb gebloed....

Ik heb gister dus getest...nu net dus ook weer....maarumm....er staan op beide testen streepjes, ik heb last van steekjes borst en liezen...

x

7. Is er dan iets niet goed met het vruchtje? Of komt het door de verkeerde innesteling?

8. warhoofd

warhoofd Bekend lid

30 jan 2006
    673
    0
    0
    vanaf dag 14 ingevuld

9. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    *Breek ff in, vraag me nl ook altijd af wanneer die HCG productie start*

Maar AstridDi: als artsen zeggen dat het gele lichaam na bevruchting van ei HCG gaat produceren dan kan dat toch ook al voor de innesteling gebeuren? Ik heb ook gelezen dat de productie dan al start, maar nog heel weinig, en dat deze na de innesteling pas echt "een boost" krijgt...

Hoe dan ook, positief testen voor innesteling lijkt me zeer onwaarschijnlijk...

10. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    heb ik t net over eipijn en eggwhite, ga ik naar de wc en heb ik beide ;) 8) .. mijn test zal dus wel door de lh piek komen, nu nog eentje door de hcg over 2 weken ;) .

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    flowertje als je test posi is komt je ei pas binnen 24 tot 48 uur~sya je mag nog echt aan de klus hoor :D !!

x

ichtus ik zie m btw ook , ind spannend hoor... ;)

12. gimena

gimena Niet meer actief

even tussen door AstridDi mooie 3d echo foto op je banner :)

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Nee hoor, je hebt ook een chemische zwangerschap waarbij het vruchtje wel word bevrucht, je HCG aanmaakt maar omdat het vruchtje niet goed is, of niet goed ontwikkeld kan de innesteling niet plaatsvinden, test je licht positief maar word je wel gewoon ongesteld.

Wel is het zo dat je bij een innesteling meer HCG aanmaakt dan bij een bevruchting.

14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    kan dat dan dat de zwangerschaps test de lh piek opspoort????

15. warhoofd

warhoofd Bekend lid

30 jan 2006
    673
    0
    0
    Mijn test van vanmiddag....

x

16. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Warhoofd?!!

Dat is toch echt een duidelijke streep!:):)

17. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    mooie streep hoor! waar zit je nu in je cyclus?

18. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    t schijnt heel af en toe voor te komen.. blijf zelf ook een beetje mn twijfels houden hoor..

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    pfff ik zit nu met de testen van kruitvat die positief geven maar hoor vele foute verhalen maar ook weer normale:S:S

sensitest werkt bij mij niet geen lh piek vinden telkens ligt streepje

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    even iets mannen hebben ook LH in hun urine he

dus soms kan een ovulatie test ook bij een man een licht 2de streepje geven wisten jullie dat al

Deel Deze Pagina