foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten / ovulatie testen DEEL 3

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Crazycat, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Devy Daar hoef je niet over te twijfelen hoor, die zijn echt vet positief! Van harte gefeliciteerd, meid en geniet ervan! :)

2. Gusam

Gusam Niet meer actief

devy niet twijfelen je bent ZWANGER, gefeliciteerd meid.

XXX Gusam

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    DEVY.. dat zijn geen twijfel streepjes hoor.. echt niet!!.. ZWANGER OP EN TOP!!!

4. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Devy... duidelijk zwanger hoor!!! Gefeli!

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    weten julllie iets van temp af mijn temp was gisteren 36.6 en vandaag ook

maar ik heb mijn ei gehad dan gaat ie toch omhoog

heb niet vanaf het begin getemept dus dat is het nadeel

6. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Warhoofd, wat jammer meid na al die onzekerheid, heb het ook meegemaakt en hier word je soms echt gek van! Sterkte! Zou ook even je lichaam rust geven zodat jijzelf ook even rust krijgt in je hoofd.. blijft moeilijk:(

@ Ichtus, ik had ook bij mn zwangerschap spontaan bloedneuzen, anders noooit, spannend hoor, ga voor je duimen!;)

@ Devy: zooo ! van harte gefeliciteerd!! hoe duidelijk wil je ze hebben?!:)

Iedereen een fijne dag en lekker van het weertje genieten!

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik had gisteren ook bloedneus heb ik nooit

8. BB10

BB10 Niet meer actief

Ichtus wat zegt je mannetje ervan?

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    BB10.. mijn mannetje zegt er nog niets van.. hij weet dat de mogelijkheid er in zit natuurlijk.. hij heeft zelf ook t scheurtje ontdekt, maar euh.. dat ik al getest heb weet ie nog niet.. boeit m ook niet hoor.. en met vage lijntjes kan ie toch niks dus dan zit ie toch alleen maar te zuchten.. daar kan ik dan weer niks mee..whaha... als ik ongesteld wordt meldt ik m dat.. als dat niet zo is.. dan zeg ik m wel dat ik overtijd ben.. of als ik natuurlijk een duidelijke test heb..

Bij Anna had ik een hele duidelijke 2e streep.. en zelfs toen nog geloofde hij t niet.. pfff. mannen.. moest een digi doen voor hij het geloofde..haha..

Of hij het leuk gaat vinden.. nou.. uiteindelijk wel hoor, maar hij zal wel ff 3 x slikken...

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    heb wel steeds meer kwaaltjes, maar goed.. dat kan ook komen door naderende ongi.. al merk ik daar normaal gesproken niets van.. vorige maand had ik ook allerlei kwalen en toen was t ook niets.. incl vage lijntjes..dus ik laat t maar ff..

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Jeetje wel heel spannend hoor! Ik weet nu niet of ik voor je moet duimen;)? (stiekem natuurlijk wel)

12. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Dank jullie wel allemaal. :) Ik vond ze ook al erg positief, maar toch als je die verhalen leest komt het twijfelmonstertje weer boven. Vooral omdat we niet bezig waren met zwanger worden (ik heb met grote ogen naar de test staan staren en kon het niet geloven). Wel is hij/zij natuurlijk erg welkom!

Ik hoop voor iedereen op positieve testen (en dan geen valse) die zwanger wil worden!

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    BB10... whahaha.. ik ben er zelf ook nog niet helemaal over uit...maar ik merk dat ik er nu al van baal dat ik geen duidelijke test heb.. (wat logisch is.. zit vandaag nog 4 dagen voor NOD). maar goed.. als ik gewoon ongesteld wordt zal ik denk ik wel een beetje teleurgesteld zijn, maar kom daar ook wel weer rap overheen hoor..uiteindelijk ben ik erg blij met onze 4 kiddies..en mij hoor je absoluut niet klagen!!!

14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Bekijk bijlage 76563

wat vinden jullie ervan welke was positief en hij word weer minder aan de testen te zien

maar vanochtend was mijn temp 36,6 dus me ei og niet geweest denk

15. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik snap je helemaal! Knuf!

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
  17. mroos

mroos Niet meer actief

@Jane, ik zie een tweede streepje! Heel licht, maar hij staat er wel. Hoeveel dagen zit je nu na je eisprong?

18. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ehm een dag of 10 volgens mij, vorige cyclus was in 1x 4 dagen langer dus..
    Zit nu 7 dagen voor nod, en heb sinds mijn laatste * niet zo duidelijk getest..

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik zie een lijntje.. foto binnen de tijd genomen?? dan zeg ik positief.. ik zie nl geen roze lijntje..maar een grijze...maar goed.. dat kan natuurlijk foto zijn he.. weet heel goed dat ie live er heel anders uit ziet vaak..

20. mroos

mroos Niet meer actief

@Jane, jeetje spannend! Hopen dat het lijntje donkerder en donkerder mag worden de komende dagen! wel echt vroeg hé.
    Maar gezien je banner is het je nog eens extra van harte gegund dus ik hoop met je mee.

Deel Deze Pagina