ik vind t wel lekker zo.. niet testen.. sinds vandaag Jeukende boobs.. huh?? sinds vanmiddag enorme blauwe aderen erop..bloedneus (heb ik anders nooit).. en wat lichte ongikrampen/steekjes.. t kan dus hier nog alle kanten op.. als ik op mijn boobs af zou gaan zou ik zeggen .. JA maar goed.. op mijn lijf durf ik niet zo goed af te gaan..ook niet op zichtbare dingen...
Jane: een duidelijk streepje hoor!!! Ichtus: jee, wat houd je het toch spannend!!Als ik al die klachten lees herken ik precies mezelf erin als ik zwanger ben (voor ik ga tetsen ) die blauwe aders, krampjes (alleen vaak geen last van mn borsten, alleen die aders) en: bloedneus!!Heb ik wel steeds gehad, soms al wel een week na ei.... nou, vind het echt reuzespannend hoor! voor jou!
thnx Sheila.. ik ook..whahaha...merk dat ik het toch wel zou willen.. en ben dan toch weer bang dat ik mezelf van alles aanpraat...stomme sensitest ook.. als ik die niet had gedaan dan had ik ook niet verder getest en had ik nu niet zo gezeten.. tsssss
tis wat he!...je gaat geloof ik maandag weer testen?? toch wel heel spannend wat dan de uitslag zal zijn!
nou ik denk dat ik gewoon wacht tot NOD endat is woensdag.. als ik dan niet ongesteld wordt test ik donderdag.. als ik mezelf kan bedwingen...
Flowertje.. hoe ist nu bij jou?? Sensitest had trouwens teruggemaild.. ik moest maar doortesten elke dag.. om te kijken of het streepje donkerder werd.. JA DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!.. verder wilden ze graag de foto zien dus die heb ik maar toegestuurd.. ben benieuwd...
Haai ja gaat goed maar uh weet nog niet of ik ne ei heb want me temp is al twee dagen 36.6 kijk maar naar me temp lijstje dus dat betekend dat ik geen ei heb ss ik weet het niet helemaal me test leek wel wat minder donker de foto staat wat pagina terug
nee temp gaat toch omhoog na je ei?? tenminste dat zie ik altijd op die kaartjes van ff.. gedoe zeg.. ga je nog met andere test testen??
Hahaha yeah right! Jij en je bedwingen niet te testen Who are you kidding? Jij bent een test monster! (en wij zijn veel te nieuwsgierig dus halen we je wel over Ga je morgen testen??????*kijkt heel lief en knippert met haar wimpers*)
Ik weet het niet denk dat de sensitest toch negatief was maar dan is mijn cyclus heel lang daar baal ik van maar in het begin was mijn temo heel hoog dat zie je ook op mijn kaartje
Oh .. wilde nog op Jane reageren.. nu ik op andere plek zit zie ik wel een mooie streep (kleur dan he...).. GEFELICITEERD meid..
Whahahahahah *rolt van de stoel van t lachen*... Morgen kan niet!!!.. heb geen test in huis.. Maandag morgen is kv gesloten.. dus dinsdag op z'n vroegst kan weer.. of maandag een ander merk kan ook natuurlijk... NEEEEEEEEEJ!!!!!!! woensdag weer!!
Oke.. maken we een deal BB10.. testen we allebei Maandag!!.. jij op NOD en ik 2 dgn te vroeg!!.. oke???