heey dames, willen jullie even kijken of mijn ei al is geweest? of als hij al positief is? ht gaat om een ovutestje!
Aan alle nieuwe zwangere gefeliciteerd! En een deel 3?wow dat gaat snel...Ben benieuwd wanneer deel 4 komt haha...Hier worden heel wat paginas per dag getuurd!
Ik zie ook een streepje barbara !!! En zeker als de digi het aangeeft kun je het geloven , gefeliciteerd !!
grrr ik heb vandaag niet zwanger getest met cb zondag had ik 2 duidelijke streepjes met kruidvat maandag * gisteren* 1 roze en 1 witte streep op de kruidvat dus deze maand is de hoop weer gevaren nog +- 2, 3 dagen tot mijn nod.. !! laat maar komen
Lovepeet, wat raar zeg. Ik weet wel dat de digitale meer HCG nodig heeft, maar als kruidvat nu ook niet meer positief is.... Ontzettend balen zeg... Zijn jullie al eens naar de huisarts geweest? Oh ik zie het al staan bij jullie onderschrift...
Kan ik me goed voorstellen! Wat fijn dat hij erachter aan gaat nu! Hopelijk kunnen ze jullie snel en goed verder helpen!!!
Volgens mij vroeg jij mij om een valspositieve Kruidvattest in kleur. In het andere topic staat die in negatief. Bij dezen in kleur. De volgende keer (ik hoop dat deze ronde mee te mogen maken! ) test ik gewoon weer met Kruidvat, alleen dan wel pas na mijn NOD.
ja dat was ik die dat vroeg .. ! humm jou lijntje is ook roze .. dan is die van mij ook vals positief.. ik heb dezelde test
@Be Happy: Ik ben van mening dat het niet persé een vals negatief hoeft te zijn. Er is een 2e, roze streepje te zien. Dat duidt toch wel op een zw.schap. Kan het niet zo zijn dat je een vroege mk hebt gehad???
Ik neig ook te zeggen dat er iets mis is gegaan met de innesteling bij jullie. Roze worden deze testen echt alleen maar als er HCG aanwezig is. Blijft klote natuurlijk. Hoop dat jullie snel knaltesten hebben.
daar ben ik t mee eens.. heb er heul veel versleten en nog noooooit vals positief getest.. licht streepje was zwanger.. was ik niet zwanger dan bleef ie altijd witter dan wit...