Hey Lindsay, Ik denk toch echt dat het positief is! Mijn test van gisteren is ook zo opgedroogd, maar zoals anderen ook al zeggen: een streepje is een streepje! Ik zit nu ook wel in spanning hoor, dus ik weet hoe je je voelt. ga zelf nog maar een digitale cb halen en die over een paar daagjes doen. afwachten nu dus! Spannend! Jellebel
Oh, dan is er misschien hoop! Ik hoop voor je dat de digitale positief is bij jou, ik heb al zoveel testen gedaan dat ik er wat dat betreft even helemaal klaar mee ben. Heb afgelopen half jaar zo veel getest en soms ook met zo´n lijntje, wel niet van Kruidvat maar de hoop verlies je dan wel eens. Als je dan een streepje zie begin je direct te twijfelen. Had jij ook zo´n pennestreepje? Ik wacht het nu gewoon maar even af. Laat je me weten wat de uitslag is? Ik jou ook als ik meer weet.
Hé Lindsay, Een paar pagina's terug zie je dat ik gisteren ook getest heb, en ik twijfel ook omdat het streepje vrij dun is, maar ja, streep is streep. We zijn ZWANGER!!! Ik heb nog nooit een valse test gehad. Wel een keer een paar dagen later een vmk, maar ja, dat geven de testen ook niet aan.... Morgen gooi ik er weer een tegen aan, in de hoop dat ie donkerder is. Het blijft de eerste tijd toch nog even spannend, maar dat geldt voor iedereen. Probeer d'r maar van te genieten!
deesi: Ik heb dit ook gehad en voor mij geen goed nieuws, had een vmk. Mijn gevoel gaf ook aan dat het niet goed ging komen. Zelfs voor de dag dat ik uiteindelijk ongesteld werd had ik nog een CB digital in handen die zwanger aangaf. Echter zijn er ook vrouwen, waarbij dit helemaal niets zegt. Afwachten is het enige dat je kunt doen...
Die van een paar pagina´s terug is dezelfde maar een andere foto en die heb ik vanmorgen gedaan, gisteren heb ik niet getest. Vind het streepje alleen zo dun, lijkt me niet goed...
2v5 van kruidvat vals posi??? wie heeft jou dat wijsgemaakt, dat zijn de beste testen die er zijn samen met cb digitaal
Van HARTE GEFELICITEERD!!! Nu ik nog ha ha! @Noena: dat denk ik zelf omdat het streepje zo dun is en ik altijd heb begrepen dat deze even dik moet zijn.
Nou Meiden, Ik heb er maar weer eens een test tegen aan gegooid. Ben nu 3 dagen overtijd. De test is van vanmorgen....opgedroogt dus op de foto gezet. Meningen tips en tops graaag want ik ben aardig hopeloos aan het worden hier... Kan ik uberhaupt nog hoop hebben?
Ik heb nog even de foto bewerkt waar ik het streepje (vaag zie).... Ik ben erg onzeker want ik test nu al de hele week heeel vaag en licht positief. Nog steeds niet ongesteld....Ook geen voortekenen....
Appie: ik zie hem helaas ook niet Toch nog 'even' geduld hebben??? Succes! Lima: overduidelijk; gefeliciteerd!
Hey, Ik liet gisteren al een test zien met een dun streepje.. net toch maar even kv 2v5 gehaald en cb digitaal. En dit is de uitslag van de kv! ik zie weer een streepje, jullie ook? Wil nu heel graag de cb ook doen, om ook 'zwanger' te zien staan.. alleen, ik denk dat ik die beter met ochtendurine kan doen of niet? ook omdat het streepje nog licht is.. ik weet mn nod trouwens niet.. gebaseerd op de positieve ovulatietest van 22 maart zou ik zeggen dat mn nod op 3-6 april zou moeten zijn geweest. wat zouden jullie doen? Nu, morgenochtend of nog later deze week 's ochtends de cb digitaal? vind t jammer om er veel te doen, daar vind ik de digitale toch te duur voor! Groetjes!
@ Novmama: WOW!! Gefeliciteerd meid! Wat leuk wat leuk!! Geniet ervan! @ Appie: Ik zie wel heeeeeel licht een streep, maar niet waar jij de pijltjes hebt getekend. Jeetje, wat een onzekerheid zeg! Ik hoop dat je snel zekerheid hebt. Dit is echt 10x niks! @ Lima: Duidelijker kan niet! Gefeliciteerd! Superleuk al die decembermama's! Er zijn al veel zwangeren deze maand! @ Jellebel: Ik zie die streep zonder te turen, dus ZWANGER! Gefeliciteerd!! Ik zou de clearblue inderdaad morgenochtend even doen met ochtendurine. Wat ik zo jammer vind aan die testen, is dat het maar 24 uur in het schermpje blijft staan. Het is wel leuk om te zien, maar zo'n streepjestest kun je tenminste bewaren
Jellebel: overduidelijke streep; gefeliciteerd. Maar ik zou inderdaad ff wachten tot morgenochtende met die CB. Die heeft meer HCG nodig en dat is 's ochtends het best te detecteren!
Bedankt voor jullie snelle reacties! Zou morgenochtend al wel kunnen? Als er nu "niet zwanger" op komt te staan, baal ik wel.. dus misschien is iets langer wachten nog beter? bijv. donderdagochtend, dan moet mn hcg toch weer hoger zijn.. aan de andere kant weet ik niet of ik zolang kan wachten