nee helemaal niet.. (maar dat heb ik nooit..), is meer gewoon een gevoel.., maar ja.. ook dat gevoel is niet heilig.. ben ook wel s overtuigd geweest van een zwnagerschap en toen was t niet zo.. duss.. ja.. afwachten maar... we zullen t vanzelf wel beleven.. ga jij morgen nog testen of wacht je nog ff??
Mijn buik is wel echt opgezet.. normaal kan ik m wel inhouden en dan is ie weer mooi plat, maar dat lukt nu niet.. maar ook dat kunnen heel goed mijn darmen zijn... lichamelijke kwaaltjes zeggen eigenlijk helemaal niets..
@ ichtus geen idee dat ben ik vanmorgen helemaal vergeten dus morgenochtend 6 uur is de thermometer de eerste ik probeer dinsdag pas te testen
oh vandaar...whahaha.. kan ik me voorstellen hooor met een streep..hiihihi.... spannend meid... ik laat t hier rond een uur of 9 weten.. dan zijn de kids naar school en kan ik rustig testen!!...
hej meiden, Goed hoor!!! Ik ga even niet pillen....geen zin aan! Spanningen hier allom!!! Ben benieuwd....wel handig ichtus dat je geen testen thuis hebt liggen....hihi... Nou, kusjesssss
Rustig aan doen Warhoofd.. hopelijk verdwijnen de spanningen snel meid.. knufff ja geen testen hebben is ideaal...
@ ichtus.....heb net effe tussendoor getempt, 37,3 bij ons meisie was ie steeds 37,1 overdag, bmm zit erg hoog maar ja geen idee wat dat verder zegt
hoiii meiden mijn ovu test vandaag is een stuk lichter dan de vorige 3 dagen dat zal beteken dat mijn ei is geweest maar aan mijn temp gezien niet iemand ervaring mee zal straks even foto plaatsen
warhoofd , was shit zeg sterkte ! ichtus spannendd !! devy gefeliciteerd ! jane , ik zie m ook hoor en indd een mooie temp musty , hoop voor je dat t raak is maar die test had ik ook .. duim voor je !!