ja hij moet wel hoog blijven .. ( ff is af en toe maar raar ) moet je overmorgen ook es hoog zetten , dan doet ie denk ik wel n kruis..
Bij 3 dagen een hoge temp geeft ff pas een kruis. Flowertje, je kan ook je ovulatietesten erin zetten. Bij OPK + invullen of -.
tnks sammie zag het al hahahah nu nog een vraagje om 8 uur gaat de wekker pak ik de temp en dan ga ik tempen ik doe dit altijd voor het plassen ik moet altijd als ik wakker word heeeel nodig plassen dus temp voor het plassen maar kan een volle blaas niet juist verkeede temp geven
Nee, zolang je direct tempt bij het wakker worden zit je altijd goed (met of zonder volle blaas), zolang je maar niet eerst plast
oke hahaha ik moet altijd zo nodig moet echt heel snel tempen dan want daarna moet ik rennen hahahaahahah kan het trouwens ook zijn dat als je ei bijna komt je steeds dezelfde temp hebt want eerst had ik best een hoge temp en nu rond me ei laag en hetzelfde 3 dagen
hier net rood gespot en wat lichte krampjes ongi zal dus op nod door zijn, gelukkig nu een normale lf....... dus een valse kv test op na de volgende ronde
daar ga ik niet vanuit innesteling zou allang geweest zijn kan beter van t negatieve uit gaan kan t alleen maar meevallen