foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten / ovulatie testen DEEL 3

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Crazycat, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja ja... ik ga zooooooo.. moet ook stemmen...dus doe ik ook meteen maar ff.. t regent nu dus ff wachten...er moeten 3 kids mee he...;)

2. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Liedje gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Ik ben superblij voor je!!!! En idd: 3x is scheepsrecht!

3. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    ow ja sorry hihi zal rustig afwachtten.

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    hihihi ichthus, geweldig dit:) ik zit gewoon al klaar met mn jus d'orange achter de laptop... :) spannend hoor!

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nah ichtus , ik ben ff naar n vriendin maar kom straks zeker chekken !! :D

6. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Nou terug van de dokter...Hij zegt dat een zwangerschapstest voor je ongesteldheid helemaal geen nut heeft...dat die niet kloppen....en dat je perse overtijd moet zijn voor een zwangerschaptest uberhaut kan zeggen dat je zwanger ben:Sen toen daarna zei hij dat je wel dik een maand moet wachten voor zo'n test te doen omdat je niet weet wanneer je ongesteld moet worden...dus je weet niet wanneer je overtijd ben..en nu moet ik dus weer afwachten word er zo enorm gek van....ik voel me anders en me vriend viel het als eerste op en me moeder zei gister ook van ben je zwanger want zo zie je er wel uit...alles verteld tegen die dokter en alsnog zegtie afwachten....Wat een eikel en dat zwangerschaps testen zonde zijn van je geld(je mag dus pas na een maand overtijd testen volgens Mijn huis arts:S

7. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Nooky: klinkt wel vreemd hoor!Ik weet dat arten vaak eerder zeggen dat je pas moet testen vanaf de dag dat je ongi zou moeten worden maar zoo lang wahten??beetje raar hoor, is het een oudere huisarts ofzo??snap dat je onzeker bent nu..zwangerschapstest kan soms echt al eerder aanwijzen dat je zwanger bent hoor, maar dan kan het natuurlijk ook nog mis gaan.
    Ik hoopn dat je snel duidelijkheid hebt en lekker zwanger bent!!

Ichtus: nou, en weer zie ik toch duidelijk een streepje op de sensi test..overigens heb ik alleen positieve ervaringen met sensitest maar is al wel wat langer geleden dat ik die gebruikte, begin 2007 was dat dat ik die had, wel de gewone, maar dus wel die met het hartje..
    spannend!!!!!

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Dat is wel een hele ouderwetse huisarts. Je kan gewoon vanaf 1 dag over datum testen hoor, als je tenminste je cyclusduur weet. Ik zie dat je nog niet zo lang gestopt bent met de pil en dat zal de huisarts wel bedoeld hebben. Maar niet bij iedereen hoeft de cyclus op gang te komen en niet iedereen hoeft te ontpillen. Ik zou er gewoon een KV 2v5 tegen aan gooien, dan heb je zekerheid. Als hij negatief is, dan probeer je het van het weekend weer als je nog niet ongi bent. Ik duim voor je dat je snel een positest in handen krijgt.

9. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

nou, ben een dagje niet online geweest en heb heeeeel wat in te lezen:D

Ichtus je maakt het weer eens spannend deze maand...Ik lees weer gretig mee naar de resultaten...Wat je vroeg over de verubbeling van HCG, denk ik niet dat dit helemaal klopt, want ik had in de eerste zwangerschap toen ik (achteraf gezien)4,2 wk was een hCG van 1000.... Ik denk dat het in het begin van de innesteling dus wel iets sneller gaat. Ik had 2 dagen hiervoor positief getest en een paar dagen daarvoor was het nog negatief...

10. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Het is een oudere huisarts idd...en het is gewoon vervelend maar zo doet hij ook als ik voor andere dingen ga....dus loop te denken dat ik naar andere huis arts ga en denk dat ik wel naar ziekenhuis bel en het verhaal uitleg....

11. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ nooky, had je al een test gedaan?

12. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Thnx en dat ga ik zo ook gewoon doen denk of ik wacht tot morgen....en het is idd een oudere huis arts en ook nog best wel sago ook...net zoals de dokters assistentes....ga waarschijnlijk naar andere dokter...

13. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    jah was wel 2streepjes op te zien waarvan 1iets lichter als de ander ik heb nu nog een test die ik wil gaan doen en ik ga zoiezo een kruidvat 2 voor 5 kopen....

14. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @nooky, heb je een foto van de test?

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @nooky; ben ook wel benieuwd naar je test.
    We willen weer graag wat te turen hebben, mits er natuurlijk wat te turen valt :D

16. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    nee vergeten te maken....ik ga nu de test doen die ik heb liggen en dan maak ik foto?

17. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    dat is goe ik ben benieuwd. succes!

18. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Vol spanning wachten we af... :D *duim duim*

NB: Als jij positief test, hoef je niet meer naar de ha maar mag je lekker naar de vk.

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    spannend ichtus ik zit ook al klaar hahaha

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    snapt iemand hier mijn temp kaartje hijs is van 36.9 naar 36.7 gedaalt had gisteren echt rare buikpijn steken enz en mijn temp gedaalt zou het betekenen dat ik nog steeds geen ei heb gehad:S

Deel Deze Pagina