Buikie groeit gestaag door! Beetje errug groot en ongemakkelijk, maar nog 4 weekjes werken en dan kan ik lekker rustig aan doen en genieten
@nooky ik zie hem ook hoor. Zit er op je foto toestel ook een macro stand (bloemetje) kan je foto's van dichtbij maken.
uhm ik zal is ff kijken....en thnx ik ga zoiezo de kruidvat test ook nog halen gewoon ff voor de zekerheid
Nooky.. ik zie m duidelijk hoor...!!! NANNY.. ja tis wachten op een geconcentreerd plasje idd.. denk echt dat ie negatief gaat zijn.. waarom weet ik ook niet..
Ichtus: ik denk dat je mij bedoelt (ik had het over geconcentreerd plasje, hihi) maar maakt niet uit hoor. enig idee hoe laat je ongeveer gaat testen??(hoe lang heb je al niet geplast)
Maak de foto dan eens van ver weg (zodat hij scherp stelt) en mail mij die originele foto dan eens dus niet eerst verkleinen
@ichtus ik hoop dat hij voor jou positief word.. En ik zal kijken of lukt met mobiel foto's maken en spanning is er hier wel me vriend die was zo blij..hij vroeg wel gelijk kunnen we nog wel blijven klussen?
geen idee... ik drink nu iig ff niets.. vind t maar niks... dan liever ongesteld.. dat wachten.. bah..
die onzekerheid is ook niks nee..snap je helemaal Ichtus...wordt je normaal altijd rond een bepaald dagdeel ongi of verschilt dat altijd?
Nooky: ja, hihi, inderdaad..want vind dat streepje toch echt al wel duidelijk hoor..heel spannend voor jou!ben benieuwd wanneer je weer gaat testen, ik zal voor je duimen!
Dat maakt het dan nog spannender Ichtus!!na zoveel licht posi testen kan het toch ook bijna niet anders? waren ook allemaal verschillende testen dus wel betrouwbaar dan zou ik zeggen...maar ja, je weet het ooit niet.. ik weet wle dat ik het heel spannend vind voor je!