haha liedje pietje,, hij is zo beter hoor. vond de baby al zo flink...van die baby bevalt geen enkele vrouw graag denk ik.
@ichtus.. wat raar die spierpijn??? ik denk dat je over paar dagen toch op nieuw moet testen ( mits je natuurlijk gister zwaar gesport hebt)
Ichtus, je maakt het weer lekker spannend! Bij mij is spierpijn in de bovenbenen ook een kwaaltje! Ga je echt wachten tot het weekend? Zou ik erg knap vinden!!
oeioei Ichtus..nog geen ongi en weer een symptoom wat bij zwangerschap kan horen... misschien is het plasje niet geconcentreerd geweest, hoeveel tijd zat er tussen je laatste plas en je ' testplas' ? (van de kv test)? en al die andere testjes, zijn die met ochtendurine gedaan of met meer geconcentreerde urine? Het blijft wel spannend zo!
ik ga echt echt echt wachten tot minimaal zaterdag. .misschien wel maandag.... pfff.. wist niet dat t echt een kwaal was zeg..t is iig errug vervelend...whahaha... Oma heeft de kids opgehaald.. andere zijn op school... ik ga aan de poets...kan ik ff flink door t huis.. tot laterrrr
oh en plasjes waren gister vrij licht.. lichter dan met de vage streepjes, maar dat moet toch niet zo veel uit maken?? nou ja.. ik wacht t gewoon weer verder af...
hier ook spierpijn aan de bovenbenen, en liezen. dat is alweer over. maar begon het wel heel erg mee.. tegen mn nod, en overtijd zijn.
haaai meiden oww spannend ichtug hihihihi hier temp nog steeds 36,7 dus ik baal dat zal betekenen geen ei voor mij maar de testen waren toch echt positief:S
hahah dat zeggen idd wel meer mensen maar voor de zekerheid ken geen kwaad toch?ben wel misselijk nu opeens uit niks ben ff naar de wc