Je kan gewoon s middags ook testen hoor. Die test die je eerder had was al best duidelijk. Ik heb ook gewoon s middags getest en kreeg ook een lichtstreepje en volgens mij als je gewoon zwanger bent dan zal je ook een 'gewone' streep' zien
Oeeewww spannend Kan niet meer wachten.. ben vandaag nog lui zeg... ben moe en zit nog steeds in pyama
@NookY; Je kan vandaag gerust gaan testen, ik denk ook wel dat je zwanger bent. Ben zeer benieuwd naar je test
@ Flowertje die zwanger worden pilln hoef je niet mee te wachtgenje kan ze gelijk in nemen dee ik ook namelijk
kijk der komen al meer mensen ik moet helaas ff wacht voor ik naa de stad kan de woningbouw komt langs ze hebben proberen in te breken in de tuin...ons tuin hek hebben ze proberen open te breken
oke ga ik die vanmiddag eventjes halen ik baal zo erschrikkelijk dat ik geen ei heb nog grrrrr snap niks van me temp
uhm dat is wel raar ben je niet ziek aan het worden? of meschien ben je zwanger? of meschien heb je het warmer als normaal door stress of spaningen? Nou ik ben op zoek naar andere huisarts want de huis arts die ik heb daar heb ik zo veel frustratsies van...
ik ben wel benieuwd wat er uit komt als ik die test gaa doen vanmiddag..me vriend die zegt je kan toch ook nog wachten met die test?
ik had het tegen jou maar vindje temp wel redelijk normaal maar door dat ik zelf nog nooit getempt heb weet ik niet of het normaal is maar kreeg wel van een kennis te horen dat ze ziek werd toen zwanger probeerde te worden met de ttemp die jij had...
en was ze ook zwanger met de temp die ik heb hahahahhaha ik zie nog niet echt een daling in mijn tempen
nou flowertje ik vind het geen tempkaartje van n zwangere .. denk dat als je daar geen verstand van hebt je ook geen uitspraken moet doen ( nie lullig bedoeld maar is wel zo )
nou volgens mij was ze wel lichtelijk al zwanger toen want ze werd al 2maanden niet ongesteld sinds dien heb ik der 1keer gesproken toen had ze ruzie met der vriend over iets wat ze toen nog niet wou zeggen maar binnenkort zou ik het horen....maar weet niet zeker want hoor dus niks van der :S