nou die menstruatie belans is bijna hetzelfde als etos zwangerworden moet 3 van die pillen innemen per dag
Iemand een idee waar je die pillen kan vinden in Belgie? Of iemand die ze wil opsturen naar mij? Betalend wel is waar...?? Ik begin weer van 0. Kan de banner nog niet weg doen maar ik zit dus met een zeer dreigende miskraam 90% dat het niet goed afloop. Zou graag met die zo'n "kuurtje" beginnen. Alleen verkopen ze het hier niet. Wij nemen wel een paar maanden (2tal) pauze. 3 miskramen na elkaar gaat niet in je koude kleren zitten.
Sterkte Lolieken, maar hoe weet je dan al dat het fout gaat? Hebben jullie in Belgie geen reformzaken? Ik zou het eens navragen bij je in de buurt, of vraag het bij een drogist even na waar je die pillen kan krijgen.
Ik ben dinsdag terug bloed beginnen verliezen met een zwaar gevoel in de buik. Het was wel bruin en weinig. Daarna was het even rozig. Maar gisteren kreeg ik opeens meer rood/roze verlies met een paar stolseltjes. Vandaag naar de huisarts geweest en die zegt 90% kans dat het een miskraam is. Nu blijf ik echt héél licht bloedverliezen wanneer zet zoiets nu echt door? De huisarts zei wel dat het midden volgende week voorbij zou moeten zijn... Maar er gebeurd al drie dagen niks meer dan wat bloedverlies en enkele kleine stolseltjes. Heb niet echt pijn af en toe steekjes richtig vagina en soms afwisselend linker, rechter kant in mijn liezen. De huisarts zei dat ik me moet verwachten aan een zware menstruatie maar die is er echt nog niet... Verre van... Maar het bloeden is al wel 3 dagen bezig van bruin naar rozig, terug bruin, rozig enzv. Heel vervelend. Na heel mijn geschiedenis (dit zou miskraam 3 zijn op een rij) heb ik nog geen zin in een echo. Dan is het weer écht voorbij en ik ga zo verdrietig zijn. Ik weet trouwens dat je hcg lang blijft hangen maar als ik nu morgen middag bv een test doe moet het streepje dan al niet wat lichter zijn? Ik hoor vaak van meiden die nog niet lang zwanger zijn dat het hcg héél snel daalt en ze het héél snel aan hun thuistesten zien. De lijn wordt veel lichter. Maar voorlopig heb ik gewoon nog echte knaltesten... Moet mijn lijntje dan ook niet gaan vervagen?? Ook al blijft het hcg wat hangen? E
lolieken nee ! , pff maar het is nog niet definitief over toch .. niet dat ik je moed in wil praten maar hoop voor je dat het toch goed zit ! en denk toch echt dat je dan aan een echo moet geloven .. al deze stress is ook niet goed..
Kan je enkel een echo eisen? In Belgie heb je altijd direct al die onderzoekjes urine, wegen, gesprekje, bloedruk, ditje, datje maar ik wil eigenlijk gewoon een echo en niks meer...
Pff, de meeste vrouwen hangen al aan de telefoon bij het minste spatje van wat dan ook. Mij moet je dus overtuigen. Hoe gek kan je zijn... Ik heb het nooit zo gehad met al die onderzoeken enzo. Heb ook al slechte ervaringen achter de rug. Dus een stomme echo is een opdracht voor mij. Langs de andere kant dan kan ik het mss afsluiten en als hdet dan heel zeker is dan kan de gyn mss iets geven?? Zodat ik niet zo moet blijven wachten. Maar heeft iemand een idee over de zwtest? Moet die nu niet lichter gaan kleuren??
nee hoeft niet. want je hormoon blijft nog een tijdje in je lichaam .. ik zou gewoon zo snel mogelijk een echo laten maken ..
Hey Lolieken, Jeetje, meid, wat heftig zeg!!! Ik hoop ook echt voor jou dat het nog goed zit, hoor... drie op een rij is toch echt te veel van het goede. Duimen dus maar... Over die testen: Zelf heb ik twee keer een miskraam gehad, waarbij de eerste ook een MA op 10 weken. Ik deed toen geen testen meer en weet dus niet hoe het toen zat. Bij de tweede zag ik wel duidelijk dat het streepje per dag lichter werd en ik wist dus al voor de bloeding dat het fout zat, dus volgens mij betekenen die knaltesten toch nog hoop (ik hoop het echt zo voor jou). Trouwens, ik woon ook in België en volgens mij kun je echt wel alleen een echo vragen, hoor, zonder al die andere onderzoeken erbij. Het is tenslotte deze onzekerheid die je wilt uitsluiten en daarvoor heb je al die andere toestanden niet nodig. Gewoon afspraak maken en duidelijk aangeven wat jij wil (anders laat je huisarts even voor je bellen, dan is het zo gepiept, artsen tegenover artsen krijgen vaak nog meer gedaan) Sterkte, meiske, en een dikke knuffel! Karen.
Hey Lolieken, Wat een verhaal joh! 90% kans dat het misgaat, maar nog 10% kans dat het nog goed blijft zitten. Ik duim heeeeel hard voor het laatste. Een echo kan vervelend zijn omdat het een definitief oordeel geeft. Maar aan de andere kant kan ze eventueel ook zien of het nog wel goed zit... Dan ben je uit de onzekerheid. Sterkte!!
Kon het écht niet laten... had een half uur geleden een plasje gedaan. Dacht 10min geleden ik wring me leeg en ik kreeg nog een beetje urine (dus totaal niet geconcentreerd bijna water) en doe een test en ik weet 100% zeker dat de test nu NOG sneller donker kleurd. Op minder dan 5 seconde had ik dit resultaat... Heb onmiddelijk erna een foto genomen dus hij heeft geen 2 minuten gelegen. Bekijk bijlage 77756 't zegt niks maar met de dag wordt die test dus knaller dan knal dus zelfs nu na die enkele stolseltjes. Morgenvroeg bel ik de gyn. Mss heb ik dan morgen nog een echo.
Nee, het zegt niks, maar toch... het geeft hoop... ik duim echt voor je. Dit klinkt namelijk toch echt niet slecht! Sterkte ermee!
lolieken: pff wat een onzekerheid zeg heel veel sterkte! Op de dag dat bij mij de mk begon met wat bloed/bruinverlies en ik s avonds op de echo zag dat het mis was moest ik van de vk nog een test doen. Die avond direct een testje gedaan en die was dus ook knalpositief Bij mij gold het dus niet dat mijn streepje steeds lichter werd. Nog maals heel veel sterkte en hoop gewoon dat je gewoon bij de 10% zit!