Ik weet het meid zo'n test zegt niks. Dacht alleen omdat het nu toch weer een tijdje bezig is van dinsdag al. Daarnet was er weer niks bloedverlies meer alles weer netjes. Ik bleef kalm maar nu begint het bij mij toch ook te dringen om te weten waar ik aan toe ben.
@Lolieken.. meid neej toch.. t zegt misschien niks, maar ik ging vloeien toen ik 5,4 wk was. (nov 2008). smorgens begon t vloeien en smiddags was de test al negatief.. ik was toen al wel het vruchtje kwijt.. ik ga onwijs voor je duimen meid.. knuffel..
lolieken ik ga voor je duimen dat je morgen een echo krijgt en dat alles goed is. nooky heb je nog niet getest? XXX Gusam
snap ik hoor. Ik heb bij de zwangerschap van Nathan ook een hele tijd bloed en buinverlies gehad. Niet veel maar wel genoeg voor een inlegkruisje die ik geregeld moest verversen. Die zwangerschap is gewoon goed gegaan..
Ik heb zelf rond de 5/6 weken ook helder rood bloed verloren met dik slijm zelfs. Dat heeft 1 dag geduurd, en daarna was het weg. Ik was zoooo bang, ik dacht echt dit is over. Maar t heeft maar 1 dag geduurd, en ben inmiddels 21 weken. Ik hoop van jou t ook goed afloopt!
Lolieken, wat balen meis! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat alles goed zit! Bij mijn laatste miskraam testte ik 's ochtends bijna negatief ineens en 's avonds begon het bloeden. Bij mij was de bijna negatest dus een voorbode van mijn miskraam.
Idd meiden... Ik veronderstel dat de arts daarom de test voorstelde omdat het wel "iets" zegt. Zeker als die lichter is maar hij wordt gewoon nog sneller donkerder. Op vijf seconde had ik die donkere teststreep... Ik snap het niet. Het lijkt me dat het het er nog zit in ieder geval he? Anders zal ie wel lichter zijn... Nu is de vraag zet het door of is er toch een hartje. Brrr. Begint me allemaal wat veel te worden.
als je morgen een echo zou hebben zou je in iedergeval al iets kunnen zien. een hartje is misschien nog iets te vroeg?? zal er om hangen denk ik. dat de test donkerder wordt is volgens mij wel een goed teken ja!
Lolieken: jeetje meid...maar heb toch nog hoop voor je dat het goed zit hoor...bij mijn 1e mk werden de testen ook meteen lichter toen het bloedverlies begon..... bij de 2e keer weet ik het niet... je moet echt om een echo gaan vragen morgen hoor, dat moet echt mogelijk zijn. Veel sterkte en knuf!!Ik duim voor je dat het gewoon allemaal goed zit!
lolieken.....miss was je wel zwanger van een tweeling,waarvan de 1 zich af stoot..hoor je ook regelmatig met deze symtonen! we duimen voor je meis
Ik weet dat het alle kanten nog op kan gaan maar wil je toch wat positiefs vertellen.. Tijdens mijn zwangerschap heb ik 3x een extra echo gekregen om te kijken of alles nog wel goed zat.. Kramp, bloedverlies met stolsel, tot de 12e week ongeveer.. En nu ligt er een prachtkindje te slapen boven.. Ik wil niemand tegen de schenen schoppen, maar het hoeft niet altijd iets te betekenen..
Bedankt meiden... Jullie zijn echt lieve schatte! Ik hou jullie op de hoogte. Het is morgen sowieso een drukke dag dus ik hoop jullie snel meer nieuws te kunnen brengen. Ik doe mijn best om morgen een echo te krijgen maar ik vrees dat hij gaat blijven hangen bij "volgende week". Maar ik probeer het!
Ik kijk hier elke dag even.. dus ik kom even lolieken een dikke knuffel geven en ik duim voor je dat het toch goed mag zijn.. Dikke knuffel!!
ik gister getest maar die test heeft me vriend weg gegooied hij dacht dat het de oude was....maar der stond wel een 2e lichte streep iets donkerder als eergisteren zal vandaag andere test doen....
Jullie ontroeren me echt heel erg... Nu weet ik wel zeker dat ik hier nog lang zal blijven plakken. Ichtus, balen he meid dat wachten... Patricia, knuffeltje terug... Hihi. Hier totaal geen nieuws. Ik voel me alleen nog zo zwanger. Gespannen borsten komen en gaan maar ze komen dus telkens terug. Vannacht werd ik wakker van die typische misselijkheid die ik herkende van mijn zwangerschap van Lore. Gek he. Vanmorgen geen spatje bloed ontdekt. Eigenlijk gewoon wit. Moet zo even terug dus elk toilet bezoekje is nu super spannend. Mijn buik is zo normaal he buiten steekjes maar dat kan écht vanalles zijn. Ik heb geen kramp ofzo. Mss moet ik wel op blaasontsting laten testen want had vanmorgen wel een zware buik maar na een plassen was dat ook voorbij. Waarom kan het bij mij gewoon niet normaal, normaal gaan... Ik heb de gyn nog niet kunnen bereiken. Ik ga graag bij hem maar het is een druk bezet man. Maar ik doe mijn best lady's. Hou jullie op de hoogte!!
@lolieken, Misschien zijn het nog wel restjes van je vmk. Ik heb bij deze zw ook bloedverlies gehad en zeker een week bruin bloedverlies. Succes!