hmm had eik toch wel verwacht dat ie posi zou zijn .. weet wel dat deze testen ook pas later posi kunnen zijn ..
nee niet men eerste ochend plasje helaashoezo? En ik doe gewoon als ik over week nog niet ongi ben weer een test denk...of ik bel gewoon de verloskundige of gyn?
Hmm ik zou idd nog even wachten maar niet gelijk de vk of gyn bellen. Ik zou over paar dagen nog even testen.
ik had ook wel verwacht dat ie posi zou zijn maar inderdaad deze testen hebben meer hcg nodig. Ik zweer toch bij de kruidvat 2 voor 5.
je moet in het begin wel met de eerste ochtend urine testen dat is de meest geconcentreerde .. (schrijf je dat zo ) ik zou als ik jou was paar dagen wachtene n dan nog een keer testen . of morgen KV2v5 en dan met ochtend urine..
Het kan goed zijn dat je nog niet genoeg hcg hebt voor deze test...en dat je plasje te licht was ofzo..hoeveel tijd zat er tussen deze plas en de plas ervoor?? Was het hele licht urine?? ik hoop toch dat je zwanger bent hoor en je te vroeg was met deze soort test of dat je urine te licht was
uhm denk een uurtje nog geen eens....denk 3kwartier en was iets lichter als dat normaal is normaal is beetje oranje donker geel achtig(sorry)en was die wel iets lichter...
Woow hahah zo lang zou ik echt niet kunnen wachten. Je kan het ook overmorgen nog eens proberen...Als je zwanger bent is je hcg verdubbelt..
Pff moet ook nog de was doen eigenlijk alleen is volgens mij de was poeder op en opvouwen etc...moet ook gebeuren...wat gaan jullie allemaal nog doen?
moet over kwartiertje naar mn werk ( buitenschoolseopvang) tot 18.00 .. en daarna BBq met de vriendengroep .. ! x