@Nooky: Meid, je bent echt wel zwanger, maar het kan gewoon zo zijn dat je HCG-niveau nog niet hoog genoeg is voor de digitale en dat ie over een paar dagen waarschijnlijk wel ZWANGER zegt. Nu over 2 daagjes weer testen en dan is die streep vast en zeker een stuk donkerder! Liefs, Duveldraakje
Ik heb zelf met de CB digi eerst negatief getest en met de KV wel positief. Volgens mij heb ik eens gehoord, dat de digi test minder gevoelig is. Die gaf bij mij later pas zwanger aan. Als de KV zulke duidelijke streepjes geeft...zou ik zeggen: zwanger
Ik had met de kruidvattest echt een heeeeel licht steepje 4 dagen voor nod en cb digi zei toch echt zwanger ... Dus zoveel hcg heeft de digi niet nodig ... @ nooky ik vind het ook wel een erg smal streepje ...
Meis, je kunt nu nog niet van je temp uitgaan! Je bent pas op dag 17 begonnen! Wat als je basale temp (de temp voor eisprong) normaal gesproken 36.4 ofzo is! Dan heb je nu al 13 dagen een hoge temp!!! En zit je dus 13-14 dagen NA je eisprong en dus OP je NOD! Mijn basale temp is namelijk ook altijd 36.4-36.5 en na eisprong rond 36.8! Heb je al eens een zw-testje gedaan ??????
het is afwachten maar tot over morgendenk nog 1test doen me vriendje word gek van al dat testen doen...en tis zo ongelofelijk duur zegtie dan...
@nooky: Jou testjes zijn zelfs nog donkerder dan mijn eerste testjes! en check mijn banner! Succes meis en gewoon over 2 dagen nog een keer testen! Liefs!
@ astrid oke ja heb er nog niet echt veel verstand van van tempen op dag 18 en 19 was het best hoog me temp en daarna niet echt meer.. ik probeer er een logica in te inden maarja ben pas op das 17 begonnen dus niks van te zeggen... maar weet wel dat ik nog niet ongesteld word zo gevoel heb ik:S
t blijft toch spannend nooky... sydney. ik zie ook een licht streepje hoor.. hier: onwijs misselijk!!!... voel me net een zwabber....misschien gewoon een griepje??? pfffff
geen foto`s meer van testen want er wordt veel gekletst hier maar foto`s zie ik niet? Mischien een ander topicje openen om over testen te kletsen? Niet verkeerd bedoeld hoor, maar ik kom kijken voor testen en lees alleen maar van alles.....