Wooow! Super bedankt weer he?! Meiden jullie trouwens allemaal hartelijk bedankt voor het reageren! Nu allemaal even op me in laten werken zeg, pffoeh
Nooky, ik zie een tweede streep hoor!! Meiden, kon het weer niet laten en wou ff kijken wat clearblue digitaal deed en ja hoor 3+ en heel snel. Gék he... Nog geen bloedverlies gehad wel menstruatiepijntjes maar jah dat kan gewoon ook normaal zijn. Ik kan de gyn niet meer bereiken ik zal helaas toch nog geduld moeten hebben. Lukt me wel want we gaan seffes bbqen! Maar het blijft zoooo spannnnnneeend. Ik ben nu wel héél nieuwsgierig geworden naar dé echo. Bedankt voor jullie steun. Nu probeer ik het toch even los te laten...
Gaan we doen meis! Lollieken: da´s toch goed nieuws?! Knap van je dat je het even laat rusten, hopelijk heb je snel duidelijkheid!
hier nu toch echt wat krampen.. denk dat testen niet meer nodig zal zijn, maar als t doorzet ben ik errug blij.. geen onduidelijkheid meer...
@kadootje Die hoef ik niet in te zoomen hoor, die zie ik zo wel. Een voorzichtige felicitatie ook van deze kant.
thanxs meiden!! voelt heel gek allemaal......durf het nog echt te geloven.....dit is onze 1e ronde met onze zoon ging het ook razend snel.... 1e maand proef(kijken hoe mijn cyclus was na de pil) 2e maand zwanger(vrmk 5wk) 3e maand zwanger, super zwangerschap met een prachtige zoon! test morgenvroeg nog even weer, hoop dat ie dan al wat donkerder is!!!!! dit is geen indrooglijntje toch??? hij stond er rond 5 min......weet nog dat het bij mijn zoon toen ook zo voorzichtig begon......
hey meis!!! jullie krijgen weer een meisje lees ik..sorry dat ik niet eerder gemaild heb ,je weet wel waarom maar alsnog jee wat super wat gaat het snel!!!!