Jullie zijn lieffff.... LOLIEKEN: meid.. ik had bij Lisa ook meerdere keren bloedverlies.. in het begin.. bij 20 wk en bij 32 wk.. roze/rood/bruin.. alles is voorbij gekomen.. en er was niets aan de hand.. Maarr.. ik denk wel dat je toch ff naar de hap ofzo moet bellen.. je verleden uitleggen en vragen of je een echo kunt krijgen.. al is het maar voor je eigen gemoedsrust.. de stress nu is zeker niet goed voor je en voor je beebje.. Lieverd volg je hart....ik duim voor je..
Ichtus, fijn dat je nu duidelijkheid hebt! Je sluit deze periode met een thriller af! Lolieken, echt vragen om een echo. Ook al is het weekend. Stel nou dat het wel een bbz is, dan is het goed om er op tijd bij te zijn. Niet te verlegen zijn! Nooky, ziet er positief uit hoor. Ben benieuwd naar je test van vanmiddag!
Maar ik heb totaal geen reden eigenlijk? Ik heb ook niet perse het gevoel dat ik dat heb. Ik heb er gewoon schrik voor omdat ik al veel heb voorbij zien komen en ik lees veel te veel. Ik zit hier "vrolijk" te kokhalzen en met borsten spannen maar ook dat zegt allemaal niks. Want dat kan je ook hebben bij een miskraam ook al is dat eerder "zeldzaam"... Pff, ik voel me best goed buiten de typische kwaaltjes, misselijk, borsten, moe, steekjes... Ik durf niet meer geloven. Elke keer ik terug hoop heb ga ik weer roze afscheiding hebben. Nu is het weer voorbij. Ik sta op maandag en ik bel en ik ga zeuren tot ik mag komen. Desnoods doe ik er een schepje bovenop. Al zit ik zo niet in elkaar. Ik moet het nu gewoon weten want ik kan het niet meer uithouden.
lolieken ik lees nu al een paar dagen je onzekerheid meiss, je kan ook naar de ehbo gaan zeggen dat je zwanger bent en van de trap bent gevallen en bloedverlies hebt gehad,dan krijg je meteen een echo en ben je van de onzekerheid af. ik duim heel erg hard voor je meiss.. op de hoop op een goede echo en ichtus meiss ik lees ook jou berichtjes telkens met spanning en met je berichtje over afsluiten raakte je me echt!! een hele dikke knuffel meiss
ja zo zou ik het volgens mij ook doen. Ik zou het toch wel willen weten of het nu goed zat of niet. Ik weet dat het spannend is.....maar je wil toch wel zekerheid? en om je iedere keer maar zo te laten afschepen....Pffffff,ik zou er niet meer intrappen hoor! heel veel suc-6 meid
tja ze zijn niet makkelijk met echo's. Maar ook aankaarten dat je bang bent voor BBZ doet wonderen. Ik heb trouwens bij beide zw.schappen bruinverleis gehad. OOk op en af enheb twee gezonde kinderen eraan over gehouden. Vind het echt gek dat de HA zei dat het 90% zeker een mk is, want in 50 % van de gevallen met bloedverlies wordt het "maar" een miskraam. Ik zou maandag de gyn bellen en aandringen dat het noodzakelijk is ivm angst voor bbz! Succes! liefs Susy
hoiii lieve meiden ik heb toch me ei nog niet gehad zo geveol heb ik dus ik vanmmiddag een ovu testje gedaan en zo donker heb ik hem nog niet gehad wat denken jullie ??? komt mijn ei er eindelijk is aan Bekijk bijlage 78233
Oeh dat is wel moeilijk te zeggen hoor. Je test zou eigenlijk nog wel iets donkerder moeten worden om de LH piek te bereiken. Nadat je de piek gehad hebt springt je eitje binnen 24-48 uur.
Lolieken Snap dat je snel duidelijkheid wilt hoor. Zou ook proberen om die maandag te krijgen als het je zo dwars zit. Maar wil je wel even vertellen dat je niet de enige bent hoor. Ik heb bij de vorige en ook weer bij deze af en toe gehad dat ik zeker wist dat het een BBZ was door steekjes/krampjes etc. Maar vorige keer is het goed gegaan dus ik ga er nu vanuit dat alles gewoon goed is en dat ik mezelf niet zo gek moet maken. Hoop dat jij in ieder geval maandag duidelijkheid hebt, want idd als je er echt stress van hebt is het ook niet goed. Succes meid!
Dan denk ik dat ik je het advies kan geven vanavond te gaan klussen Kijk, zeker weten doe ik het natuurlijk ook niet. Het kan ook zo zijn dat je je piek net gemist hebt....je testen worden immers nu weer lichter.