@Jane... ik heb onder de pijltjes wel s een streepje zien staan.. (niet van testpoint.. nooit mee getest)het test streepje moet toch veel meer naar links zitten?? ben benieuwd.. nog een testje dan maar??? spannend hoor.. hoop t voor je meis..
Ik wacht iig tot woensdag met testen.. Ichtus dat lijkt mij ook maar de andere kant van de test zat scheef opgeplakt, beetje moeilijk uit te leggen maar ze zitten niet recht op elkaar geplakt, bovenste deel zit meer naar rechts..
hmmm.. oke.. nou ik vind m iig wel super duidelijk te zien... ik ga voor je duimennnnnnnnnnnnnnnnn.... op naar een knallende test meid!!!
Willen jullie naar mn testen van vanmorgen kijken? De kruidvat krijg ik lastig op de foto, de ander is van sensitest
Nou eigenlijk vrij simpel, 5 juni posi getest zie album.. Daarna negatief getest, ook kv nega. Deze streep is wel duidelijk alleen zat ie onder de pijltjes.. Maar de test was scheef geplakt dus vandaar dat ik t niet meer weet..
Ook jij dank! Klopt, in t echt staan ze er op die van kv maar krijg ze slecht op de foto, misschien even bewerken maar kan ik niet zo goed...
Hier is de test streepje is niet te zien is de kruidvat test... Veel gedronken en plas was bijna doorzichtig maar heb ook zo'n dorst sinds gister middag echt raar ga soms 15keer naar de wc in een uur