@NookY; Lastig te zeggen.....kun je geen foto maken mbv de macro-stand? Maar wat zie je zelf met het blote oog?
Klopt dat ie duidelijk is, echter zat ie onder de pijltjes.. Dus dat is erg vreemd, vooral ook omdat de test niet recht op elkaar geplakt zat, dus test gedeelte lijkt te ver naar rechts geplakt te zijn maar lijkt me zo ver gezocht.. Maar aan de andere kant hoor ik dat er alleen een streepje komt bij hcg en niet zonder hcg ook niet t "plakstripje".. *zucht*
ik met blote oog zag niks en me fototoestel uit geleend zeg maar....de foto gemaakt met telefoon maar zal kijken of ik nieuwe kan maken
Als je zelf niets met het blote oog ziet, ben ik bang dat (hoe goed de foto hier komt te staan) wij hem ook niet gaan zien. Je kan evt morgenochtend met ochtendurine eens proberen te testen.
Ik denk dat je dan met het fototoestel ook geen 'goede' foto kan maken, als je zelf al geen streepje kan ontdekken
Gewoon met ochtend urine proberen dan maar....want me zeik was wel bijna dorzichtig zeg maar heb echt enorm veel gedronken heel veel dorst sinds gister middag....
@Jane: wel vreemd dat er een streepje komt onder de pijltjes... Misschien dat de strip idd iets te scheef zat of zo? toch maar eens nog een ander testje proberen...
Nooky, je bent al een paar dagen aan het testen - toen ik goed zwanger was werden mn testen heel snel duidelijker, de laatste keer niet - en nu dus ' ongesteld'.
Jane, wat een gek testje! Ik zou er eerst toch ff een ander aan wagen, deze streep zit op een gekke plek, maar is wel duidelijk. Vaag!
Ja is inderdaa raar, ik wacht tot woensdag af en dan zie ik t wel.. Maar t is een duidelijke streep en temp. was ook mooi hoog 36,9..
nooky , pfff nog geen duidelijkheid dus... ichtus .. fijn he ! eindelijk duidelheid ! jaira , zie m goed hoor ! lolieken hoe ist met jou ?? juffie , mooie test hoor !!