Ik denk dat ik een heeeel vaag lijntje zie. Mijn vriend denkt dat ik gek ben. Wat denken jullie. Bekijk bijlage 78564 Ik zal me wel verbeelden of als het kan vanmiddag een scherpere foto maken op wit papier en beetje meer licht
aggy gefelichiteerd mooie test @babywish sorry maar ik zie niks op je test, hopelijk test je over n paar dagen duidelijker.
En ik zal 1 maken die rechtop staat. Anders morgen overnieuw testen. En dan weer een foto plaatsen. (ik geef eerlijk toe dat ik wel een beetje te vroeg heb getest )
@babywish er zijn er zoveel die erg vroeg testen omdat ze zo nieuwsgierig zijn ik teste ook al positief op 9 dpo
Aggy en Dees: mooie testen! Gefeliciteerd! Lolieken: ik duim voor je!!!! Babywish: ik zie eigenlijk geen streepje... Misschien op een andere foto wel?? Nooky: tja, je moet je vriendje wel te vriend houden... Maar als je duidelijkheid hebt kom je het wel vertellen hier he??!! Ik duim voor je in elk geval!
Nou kweetniet hoor , ik zou toch voor de zekerheid nog een testje wagen , tis niet helemaal duidelijk zo.. Van harte gefeliciteerd beidde!!