Dees, wel een beetje twijfelachtig Ik vind die digi testen de uitvinding van de eeuw, lekker duidelijk
Bekijk bijlage 78685 wat vinden jullie van mijn ovu testen ze zijn toch al een stuk donkerder dan dat ik altijd gehad heb:S maar nog steeds niet goed positief maar mijn kruitvat ovu test was 4 juni positief en 5 juni niet meer en nu heb ik deze testen weer:S ik heb al een zwangerschap testje gedaan maar daar zie ik niks op ik zou dan nu 4 dagen voor nog zitten kan het dan zijn dat mij ovu test wel hcg opspeurd en mijn zwangerschap test nog niet ofzo en anders moet me ei nog komen
Flowertje, zulke streepjes heb ik in elk geval nooit voor m'n NOD gehad. Het lukt maar niet met die ovutestjes he? Ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent en over een paar dagen een mooie zwangerschapstest hebt!
@ flowertje ik vind de ena laatste toch wel positief ik heb met die testjes nooit een lijn gehad die gelijk was aan de control lijn
neej het lukt echt niet snap er de ballen niet meer van echt niet ik voel me misselijk en me tepels lijken donkerder maarja dat kan alles zijn... maar net een negatieve zwangerschaptest dan denk ik dat me ei eraan moet komen ofzo maarja ik heb 4 juni positieve gehad zo irritant dit
Dank jullie wel! Nou weer een spannende tijd tegemoet! Heb vreselijk veel buikpijn! Hoop maar dat dat mijn baarmoeder is die aan het groeien is!
flowertje , ik zou t ook niet weten .. misschien sla je een cyclus over.. ?! kweet t ook niet bij mijn album zie je iig hoe hij moet zijn om positief te zijn ..
nou weer een cyclus overslaan lijkt me niet vorige was 56 dagen dus kijken wat hij nu is maar heb op 4 juni wel positief gehad met kruitvat
De derde lijkt mij richting positief .. Maar die daaronder is weer lichter.. misschien toch meer gedronken ?
je moet gewoon iedere ochtend en iedere avond testen dan kun je m ( als t goed is ) niet missen . en een cyclus overslaan kan wel hoor .. dat die 56 een uitschieter was.. maar ja weet ook niet hoe de rest van de cyclussen was.
nou nog even en dan moet er al een deel 4 komen ik ga vrijdag of zaterdag een testje wagen wilde eigenlijk wachten tot mijn nod maar ga zaterdag naar een oranjecamping voor 1 nachtje, dus zou wel fijn zijn als ik dan al iets zou weten ik heb nog 2 testen van matcare plus in huis. iemand hier ervaring mee?