ah dan is er misschien toch wel weer een beetje hoop voor mij, ik ga gewoon nog wat testjes halen en ga nog ff testen dan en we zien wel wat er van komt hé
@ firefly, zou het niet kunnen dat je die week geleden je ei hebt gevoeld en nu een innesteling hebt? Ik zie het streepje trouwens!! Duim voor je @ ly, *even off-topic* gaat snel he dat het weer de normaalste zaak van de wereld is dat ie thuis is!
@ Nen, ja dat zou heel goed kunnen. Al denken vriendlief en ik, dan ik nu 10 dagen na mijn ei zit. Als ik vruchtbaar ben, komt er geen sperma terug en de dagen ervoor liep er niks terug. Dus daar kijken we een beetje naar. Maar zou ik dan als ik nu de innestelling heb, wel al posi kunnen testen, want inprincipe is die posi..
@ firefly, hm daar zeg je inderdaad wat.. Ik weet eigenlijk ook niet of je na een innesteling nog beetje roodbruin kunt verliezen.. Laten we hopen dat het inderdaad gewoon het begin is van een mooie posi test!
ik zie geen test.. Nu wel.. ik weet niet of ik iets zie om eerlijk te zijn.. Ik krijg hem niet groter.. maar als je zelf een streepje ziet dan is de kans groot (ik heb dit nu zo veel gehoord haha) maar als ik jou was zou ik er dan gewoon nog een keer een doen ga ik ook doen..
sorry k wist even nie hoe het moest.. krijg de foto niet duidelijk hoop dat er wel iemand iets kan zien, want hier hoef ik niet te turen of iets. xxx
Oke, wanneer nog eentje dan? morgenvroeg? of donderdag? haha dan is manlief wel thuis.. want mn zwagertje trouwt dan.... ik krijg mniet in album weet jij hoe ik da kan doen? xxx
Nee dat weet ik niet.. Ik ben ook nog een leek hierzo.. Ik plaats ook heel veel topics hier want voor mij is ook alles nieuw.. Ik zou elke dag willen testen haha.. Maar dat word een beetje prijzig... tja, wanneer het beste is weet ik niet maar ik denk dat je daar elk moment een antwoord op gaat krijgen hoor! De dames helpen iedereen toppie hier!
oke super dank je wel voor je reactie.. ik hoop dat er mensen zijn die wel wat zien ik zelf namelijk wel hahah...
Spannend Hen, ik lijk wel wat te zien.. Beetje moeilijke foto. Maar als je zelf wat ziet, is het nog spannender. Zou morgenochtend nog een testje doen met ochtendurine, nu heb je natuurlijk met een middagplasje gedaan. Succes !
ja idd.. en krijg de foto er niet goed op.... brrrrrr kan nie wachten om morge nog eens een test te doen.... spannend...
@hen, als ik lang tuur zie ik niks, maar als ik gewoon kijk zie ik wel een streepje. (als ik ernaar blijf kijken gaat het weg, zal wel aan mijn ogen liggen)
Ja volgens mij zie ik ook wat .. Maar durf t ook niet met zekerheid te zeggen .. Sloop die test eens en maak alleen een foto van de strip