OOOOOH TRISHKA.. WAT SUPER!!!.. die is moooooooi en ROZE en duidelijker dan gister... GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!!....
hihihi, kan niet stoppen met naar de test te kijken, hij blijft nog steeds iets donkerder worden.. ik hoop zo dat t ons dit keer wel gegund is!
Mooie test!.. vanmorgen 2 dgn voor NOD teste ik de volgende, hopelijk zien jullie wat duidelijker iets, hier namelijk wel:
Trishka, wauw!! Zeker weten dat daar een streep op staan!! Ik hoop echt voor je dat het allemaal goed gaat!
@ Hen ik weet niet hoe deze testen werken.. Waar meot ik wat zien? Ik zie namelijk een dikke vette laag dat is de controlestreep denk ik en daarnaast zie ik lings ervan een vaag streepje lijkt het.. Dus als het daar hoort te zitten zit je goed!
Dank voor jullie reactie's Ja dat klopt aan die kant is de steep van zwanger of niet hij is stuk duidelijker as gister vind ik zelf... zoooo blij!! xxx
Trishka, Hij word duidlijker, Gefeliciteerd hoor! Hen, ik zie ook een tweede streepje. Gefeliciteerd!
Hey Allemaal! Vanmorgen getest, 2 dagen voor mn NOD, zien jullie 'm ook? hij is heel onduidelijk, maar ik denk toch echt een streepje te zien? Bekijk bijlage 79190